FANDOM

Ґарбл
Інші посилання
Детальніше

Ґарбл (англ. Garble) — дракон-підліток і головний антагоніст в серії "Драконячий квест". Пізніше він з'являється також у "Турнір Вогню".

Поява в серіалі

Другий сезон

Garble with the other teen dragons S2E21

Ґарбл і його ватага.

Ґарбл з'являється вперше в епізоді "Драконячий квест", де є лідером серед драконів-підлітків. Коли він побачив Спайка, то почав сміятись і вважати його поні в костюмі дракона. Ґарбл оголосив йому випробування. Першим випробуванням було вогняне змагання, Спайк виблював письмо від принцеси Селестії. Друге випробування було армрестлінґ, суперником Спайка були Твайлайт Спаркл, Рейнбоу Деш і Реріті (замасковані під костюмом дракона); Спайк переміг у другому випробуванні (хоча він був слабкий підняти хвіст, але поні підіграли), і Ґарбл майже прийняв за свого. Третім випробуванням була гра "Цар гори", Спайк у випробуванні програв. А останнім випробуванням було стрибнути в лаву. Ґарбл, побачивши, що Спайк, стрибнувши в лаву, не згорів, то відразу прийняв за свого. Ґарбл пропонує Спайку піти на драконячий рейд, де вони будуть красти яйця з гнізда Фенікса. Він дає Спайку завдання: оскільки він новачок, то мусить виманити батьків із гнізда. Після того, як Спайк виманив їх, Ґарбл виявляє всередині гнізда, що яйця вже вилупилися.

Шостий сезон

Garble struggles with Princess Ember S6E5

Ґарбл проти Принцеси Ембер.

Знов Ґарбл з'являється в серії "Турнір Вогню", усе ще скриваючи свою низьку думку щодо Спайка й поні. Він бореться за звання Повелителя дракона, знущаючись зі Спайка, але в останньому випробуванні (добути скіпетр) програє внаслідок спільної роботи Спайка та його партнера Принцеси Ембер. Як покарання, Спайк наказує Ґарблу йти додому й обійняти всіх драконів, повз яких він пройде, без викриття, принижуючи його.