FANDOM

Cloudsdale1

Хмародейл в серії Звукова веселка

Хмародейл(англ. Cloudsdale, "Хмарна долина") - велике хмарне місто, розташоване в північно-західну сторону від Кантерлота і Понівіля. Це рідне місто Рейнбоу Деш і Флатершай. Все місто побудоване з хмар, на яких можуть ходити тільки пегаси і алікорни, інші поні просто провалюються крізь них. А будівлі міста і загальний дизайн має елементи грецької культури. Вперше він показаний у серії "Звукова веселка" та в серії "Історії відзнак"

РозробкаРедагувати

Суфікс назви "dale" — старий варіант для слова, що означає долину. Також це може бути грою над словом "Clydesdale", назвою породи коней. Архітектура міста схожа з грецької, де і були створені легенди про пегасsd.

За словами Лорен Фауст, назва "Клаудсдейл" було запропоновано її чоловіком, Крейгом Мак-Кракеном.

Поява в серіяхРедагувати

Перший сезонРедагувати

Cloudsdale and the rainbow overhead S1E16

Веселка над Хмародейлом

Рейнбоу Деш і Флатершай відправляються в Хмародейл в епізоді "звукова веселка" в очікуванні змагання Юних Літунів. Було показано, що в Хмародейл можуть потрапити тільки поні-пегаси, адже тільки пегаси і алікорни можуть ходити по хмарах. Твайлайт Спаркл використовує заклинання, яке дозволяє їй та її друзям не-пегасам ходити по хмарах. З іншого боку, Реріті отримала пару магічних крил, щоб вона змогла літати з ними. Друзі прийшли в Хародейл для підтримки Рейнбоу Деш під час змагання, в якому вона бере участь. В епізоді також великі погодні фабрики, де виробляються і розподіляються по Еквестрії веселку, сніжинки і хмари.

Unicorns on clouds S01E23

Рейнбоу Деш та два хулігани у таборі Хмародейла

Серія "Історії відзнак" розповідає про літній таборі літунів Хмародейла, де показувалися спогади з дитинства Флатершай і Рейнбоу Деш. У цих спогадах, Рейнбоу Деш стоїть проти кількох задирака, які дорікають Флатершай за її погане вміння літати. Рейнбоу викликає їх на гонку, на початку якої Флатершай збивають з хмари на якій вона стояла і починає падати вниз. Її життя врятував рій метеликів, які підхопили її і обережно опустили на землю. Флатершай отримує свій знак відмінності після того, як вона усвідомлює що вона любить все живе, що є на землі внизу.

У спогаді Рейнбоу Деш показано продовження гонки. Коли вона почала вигравати вона усвідомлює, що любить швидкість і "вигравати". Після цього вона чудесним чином виконує звукову веселку і отримує свій знак відмінності.

Спітфайр згадує Хмародейл і серії "Найкраща ніч в житті" після того, як зауважує Рейнбоу Деш, вихваляючи її за її чудову здатність у створенні звукової веселки.

Другий сезонРедагувати

Повернення гармонії Частина 1, Діскотд показує Рэйнбоу Деш як руйнується Хмародейл без неї і вона приймає його пропозицію, щоб відновити свої крила, і покидає друзів, вважаючи що вона потрібна в Хмародейлі.У Відновлення гармонії. Частина 2 Твайлайт та її друзі знаходять Рейнбоу Деш сірою на хмаринкі, і вона думає що це Хмародейл.

Cloudsdale factory is operational again S2E22

Хмародейл в"Ураган Флатершай"

У серії "Ураган Флатершай" показується щорічне завдання, яке полягає в доставці води в Хмародейл для того, що б погодні фабрики змогли цілий рік створювати дощові хмари для всієї Еквестрії. Коли Понівіль був обраний для цього заходу, Рейнбоу Деш та інші пегаси міста повинні доставити воду з резервуара Понівілля шляхом створення торнадо. Флатершай відмовилася допомогти, посилаючись на свої погані льотні навички та презирство, викликане в льотному таборі Хмародейла (який показувався в її спогаді). Врешті-решт вона приєднується до інших пегасам і вносить останній ривок, який був необхідний для доставки води в Хмародейл.

Третій сезонРедагувати

Хмародейл з'являється у спогадах Рэйнбоу Деш в "Еквестрійські ігри" коли оголошували місце для проведення Еквестрійських ігор.

В "Магічне зцілення", після того як Твайлайт випадково перемішує знаки милашка її друзів, Флатершай майже повертається в Хмародейл, тому що вона не в змозі зробити поні сміятися

Четвертий сезонРедагувати

Untitled

Прапор Хмародейлу на Еквестрійських іграх

Дивоблискавки виступали в якості делегатів Хмародейла для відбору на Еквестрійські ігри в "Між двох вогнів", Спітфайр запропонувала Рэйнбоу Деш місце у своїй команді, після того як Соарін змушений вибути через травму. В епізоді "Еквестрійські ігри", команда Хмародейлу виграє золото в іграх повітряної естафети. Спайк пропонує співати гімн міста на святі, думаючи, що він буде співати гімн Понівіля і, оскільки він не знайомий з текстом пісні, незграбно імпровізує на льоту.

П'ятий сезонРедагувати

Rainbow flying to Cloudsdale with Tank S5E5

Хмародейл у "Дякую за спогади"

В епізоді "Дякую за спогади", місто Хмародейл прибуває до Понівіля, щоб зробити зиму в Понівілі. Cloudsdale з'являється кілька разів у кілька Пегасів приносять засніжені хмари до Понівіля. Для того, щоб зупинити зиму і зберегти Тенка від сплячки, Рэйнбоу Деш пробирається до заводу погоди і намагається закрити зимові лабораторії. На жаль, вона виводить лабораторне обладнання з ладу, змушуючи сніг та хмари набагато швидше зробити зиму ніж зазвичай. У "К'юті-перемаркування. Частина 1", Старлайт Глиммер використовує заклинання і відправляється назад у часі, коли Рэйнбоу Деш зробила свою першу звукову веселку в таборі Хмародейла. Вона запобігає виконання звукової веселки, створивши декілька альтернативних світів. Твайлайт і Спайк слідували її в минулому Хмародейлі і зупинили її від цього кроку.

Зображення в коміксахРедагувати

У My Little Pony Annual 2013, людська Рэйнбоу Деш стверджує, що вона і Флатершай беруть участь у Хмародейл Молодших Класах.

У My Little Pony: Friendship is Magic Issue #19, аркуш паперу на стор 3 говориться: "Хмародейл в руїнах", посилаючись на Хмародейл альтернативного Всесвіту.

У My Little Pony: Friends Forever Issue #18, Рейнбоу Деш поспішає перейти на Хмародейл реюньйон-але школа Флаттершай вкриває погані спогади і страхи!"

ГалереяРедагувати

Cloudsdale weather factory S1E16
Хмародейл: Галерея

Випадкова вікі