FANDOM

Флаттершай
Інші посилання
Детальніше

Фла́ттершай (англ. Fluttershy) поні-пегас, яка є однією з головних героїнь серіалу My Little Pony: Friendship is Magic. Вона живе в маленькому будиночку біля Темного лісу, де вона піклується про тварин. Її вихованцем є кролик Енджел. Флатершай представляє собою елемент доброти.

Створення Флаттершай

Флаттершай (Ескіз)

Перший начерк Флаттершай

Натхненна іграшкою дитинства - земною поні Поузі з першого покоління, Лорен Фауст створює Флаттершай. У першому нарисі вона сильно нагадує Поузі. Її відзнакою є - три рожево-блакитних метелика - які є аналогічними відзнаці Скай Скіммер, яка є земною поні з другого покоління. Ім'я Флаттершай належить поні з третього покоління, яка була фотографом-ентузіастом.

Спочатку Лорен Фауст хотіла зробити Флаттершай земною поні, але потім вирішила зробити її пегасом, запозичивши крила у Пінкі Пай.

Путівник мистецтво Еквестрії розкриває деякі інші імена Флаттершай, які Лорен Фауст розглядала, як можливі варіанти імені Флаттершай.

Поява у серіях

Особистість

Сором'язливість та скромність

Fluttershy is not so ready S01E07

Занадто сором'язлива Флатершай

Коли Флаттершай вперше з'являється у серіалі, вона настільки сором'язлива, що навіть не може чітко вимовити своє ім'я, щоб його розчула Твайлайт Спаркл ховаючи при цьому обличчя під своєю гривою. Однак, вона проявляє більший ентузіазм як тільки помічає Спайка, вона просить маленького дракона підтримувати розмову з нею, що він і робить, в результаті чого Флаттершай разом з Твайлайт та Спайком долає шлях до бібліотеки.

Протягом першого сезону, нездатність Флаттершай чітко і голосно говорити часто дратує Рейнбоу Деш і вона висловлює свою досаду більше одного разу. Наприклад, на початку серії «Звукова веселка», коли Флаттершай показує, як вона буде вболівати за Рейнбоу на змаганні юних літунів, до незадоволення Рейнбоу, вона не може видати з себе вигуків голосніше, ніж тихий шепіт. Під час другого сезону Флаттершай та Рейнбоу показуються як близькі друзі, незважаючи на їх відмінності в темпераментах.

Вона боїться драконів (хоча і робить виняток для драконів-малюків) і топчеться в нерішучості, коли інші героїні займаються підготовкою до експедиції, щоб вирішити проблему зі сплячим драконом у серії «Дракон». Флатершай йде з рештою лише з-за підтримки з боку друзів. В кінці епізоду, після того як дракон починає завдавати шкоди її друзям, вона знаходить у собі сміливість заговорити з ним і доходить до того, що у гніві підвищує свій голос і стає на ніс дракона, дивлячись прямо йому в очі, поки читає мораль. У «Майстер Погляду», вона в схожій манері підкорює дикого кокатриса, коли він лякає шукачів відзнак, проте при цьому вона використовує свій особливий прийом, «Погляд».

У серії "Пихатий грифон", Гільда доводить її до сліз, коли гарчить їй прямо в обличчя. Після цього, вона побоюється перебувати з нею в одному приміщенні під час вечірки, яку Пінкі Пай влаштувала на честь грифона і намагається розповісти про свій дискомфорт Пінкі Пай, але та тільки відмахується від її проблеми, адже розуміє яка Гільда насправді.

Derpyshy S02E04

Флаттершай "рада" обіймам Луни

Під час проведення Ночі кошмарів в епізоді "Затемнення Луни", Флаттершай усамітнюється в своєму будиночку і відмовляється відкривати двері до тих пір, поки вона дізнається, що її клієнткою є Твайлайт. Після того, як Твайлайт силою виводить її назовні, щоб вона змогла дати урок тихої розмови Принцесі Луні, Принцеса лякає її своїм "голосом королівських осіб Кантерлота"

Флаттершай відвідує семінар Айрон Вілла, щоб стати більш "сильні" в серії "Посунь свої копитця". Однак, коли вона стає надто сміливою, грубить і нападає на листоношу, який доставив їй чужі листи, Реріті і Пінкі Пай намагаються втрутитися. В кінці кінців вона усвідомлює свою помилку, коли з-за її поведінки подруги тікають у сльозах і за допомогою своїх друзів-звіряток замикає себе всередині свого будиночка, щоб більше не заподіяти шкоду кому-небудь. Коли Айрон Вілл приходить за гонораром, Флаттершай нехарактерно ввічливо відмовляє йому, що викликає шок у людей, що знаходяться поруч з нею Пінкі і Реріті. Вона вказує Айрону Віллу на одні з пунктів гарантії його методу, який свідчить, що якщо клієнт не задоволений результатом, то він не повинен платити, і що вона не задоволена. Айрон Вілл поступається їй і йде, після чого друзі вітають Флаттершай з її недавно знайденої упевненістю.

В епізоді «Драконячий квест», Флаттершай знову показує свою боязнь драконів. Вона навідріз відмовляється дивитися за міграцією драконів разом зі своїми друзями, незважаючи на вмовляння Твайлайт. Сцена закінчується тим що Флаттершай відштовхує Рейнбоу Деш і вистрибує з вікна, перш ніж хто небудь з головних героїнь встигає зупинити її.

Галерея

Fluttershy "met her on a trip to see the Breezies" S5E7
Флаттершай: Галерея