FANDOM

Для людського прототипу цього персонажа, див. Тріксі (ДзЕ).
Тріксі
(Тріксі Луламун)

Trixie ID S6E6

Тріксі в епізоді «Другого шансу немає»

Comic issue 40 Filly Trixie

Тріксі як кобилка в Випуску №40 My Little Pony: Friendship is Magic

Вид Єдиноріг
Стать жін
Заняття Мандруюча фокусниця
Робітниця на каменярні (раніше)
Інші посилання
Детальніше
Очі #553A70
Грива ¤ #AEE5FF, #D5F5FF
Забарвлення #55ACF3
Магічна аура #F5ADF9
#E50000 (в епізоді «Магічна дуель» під упливом Амулету алікорна)
#AFE1F8 (Випуск №9 My Little Pony: Friendship is Magic)
Прізвиська Велика і Могутня Тріксі
К'юті-марка
Trixie cutie mark crop S06E06
Озвучення Кетлін Барр (Англійська)
Наталя Романько-Кисельова (Українська, С1Е6)
Валентина Сова (Українська, С3Е5)
Дарина Муращенко (Українська, з 6 сезону)
Тріксі (англ. Trixie), або Тріксі Луламун (англ. Trixie Lulamoon),[прим 1]поні-єдиноріг та мандруюча фокусниця. Є головною антагоністкою епізодів «Вихваляння» та «Магічна дуель» і другорядною в книзі Twilight Sparkle and the Crystal Heart Spell. З шостого сезону й у коміксах вона з'являється в більш важливих ролях. Крім того, вона робить камео в серіях «Зовнішність оманлива», «Відновлення гармонії. Частина 2», «К'юті-перемаркування. Частина 2», інших коміксах IDW та книгах. Схильна говорити про себе в третій особі й називати себе «Велика і Могутня Тріксі». Ім'я Тріксі є зменшувально-пестливою формою імен Патриція або Беатрікс.

Розробка і дизайн

Лорен Фауст заявила, що передумовою до епізоду «Вихваляння» був хвалькуватий єдиноріг; спочатку замислювалося, що новий персонаж буде чоловічої статі. Сценарист Кріс Савіно придумав поточний характер Тріксі разом з її звичкою говорити про себе в третій особі.[1]

Поява в серіалі

Перший сезон

Trixie walking off on the stage S1E6

«Хто б сумнівався

В епізоді «Вихваляння», коли Тріксі прибуває в Понівіль, ходила чутка, що вона «наймагічніший єдиноріг у всій Еквестрії». На своєму виступленні Тріксі постійно хвалиться своїми магічними здібностями. Вона заявляє, що перемогла Урсу Старшого, величезне небесне ведмедєподібне створіння, котре не могло бути переможене жодною поні. Тільки Сніпс і Снейлз вірили в те, що сказала Тріксі, і оголосили її наймагічнішою й найталановитішою поні в Еквестрії. Еплджек, Рейнбоу Деш і Реріті кинули виклик Тріксі, аби з'ясувати, хто кращий, але в результаті були принижені одна за іншою. Твайлайт Спаркл, яка боялася, що втратить друзів, якщо буде показувати свою магію як Тріксі, не приймає виклику й утікає. Після цього Тріксі проголошує себе переможницею й завершує виступлення.

Після виступлення, Сніпс і Снейлз слідують за Тріксі, підлабузнюючися до неї, і просять розповісти більше історій, до тих пір, поки самій Тріксі це не набридає, і вона проганяє їх. Сніпс називає її «В.М.Т.», скорочуючи ім'я.

Trixie scared S1E06

Тріксі в шоці.

Спайк стає свідком того, як ведуть себе Сніпс і Снейлз, і сумнівається в сказаному Тріксі, кажучи, що їм не слід вірити їй, поки вона сама не зробить подібний подвиг. Через це вони вирішили знайти Урсу Старшого у Темному лісі. Вони приводять Урсу Молодшого у Понівіль, вважаючи, що це Урса Старший, і просять Тріксі перемогти його, використовуючи магію. Її магія, використана на сцені, виявляється марною, і вона визнає, що не може перемогти Урсу Старшого, і ніколи не могла, а також те, що її історія була вигадана, щоб виглядати краще в очах поні. Це визнання — єдиний раз, коли вона говорить від першої особи. Після цього, Твайлайт Спаркл використовує магію, щоб приспати Урсу Молодшого і дати йому «пляшку» молока, зроблену з міської водонапірної башти, після чого відправляє його назад у печеру в Темному лісі. Тріксі була здивована, коли дізналася, що істота, яку вона зустріла, був Урсой Молодшим, малюком, який вередував після того, як його розбудили Сніпс і Снейлз. Після пояснення, Тріксі не перестає бути зарозумілою, кажучи, що Твайлайт ніколи в житті не перемогти її, і ще раз називає себе «Великою і Могутньою».
Pony clones including four Trixies S01E09
Після цього, Тріксі використовує димову завісу, щоб приховати свою втечу з міста. Коли завіса розсіюється, вона тікає з Понівіля. Рейнбоу Деш починає ганятися за Тріксі, але її зупиняє Твайлайт Спаркл, яка впевнена в тому, що одного разу Тріксі сама все зрозуміє.

Кілька Тріксі можна побачити у фоновому режимі міської площі Понівіля в «Зовнішність оманлива», разом з двома поні з однаковим дизайном, але різними колірними схемами.

Примітки

  1. Ім'я «Тріксі Луламун» використовується на позначення людського прототипу в титрах фільму «My Little Pony Дівчата з Еквестрії: Райдужний рок», а також поні та людського прототипу в деяких товарах.

Посилання

  1. Lauren Faust on DeviantArt, discussing Trixie (2011-08-30). Перевірено 30 серпня 2011.