FANDOM

Торакс
Інші посилання
Детальніше

Торакс (англ. Thorax) — перевертень чоловічої статі й другорядний персонаж, який з'являється в епізодах шостого сезону "Кришталення. Частина 2"[1], "Перевертень у місті". А в кінці шостого сезону стає новим лідером перевертнів після поразки Кризаліс.

Поява в серияхРедагувати

У серії "Перевертень у місті" Торакс уперше з'являється як дзеркальне відображення Спайка, але він розкривається, коли копіює точні рухи Спайка. Спайк спочатку боїться Торакса, але він починає відноситися до нього тепліше після того, як Торакс рятує його від падіння в глибоку щілину. Торакс пояснює, що на відміну від інших перевертнів, він хоче подружитися, у нього з'явилося бажання після того, як він побачив Головну Шістку, що б'ється зі злими перевертнями під час королівського весілля в Кантерлоті.

Торакс також пояснює, що він прийшов у Кристальну імперію через любов Кристальних Поні через Кришталення Фларрі Харт, але він не в змозі контролювати себе через цю любов, тому що він той, ким є. Спайк, котрий із розумінням відноситься до скрутного становища Торакса, вирішує допомогти йому.

Після того, як у Спайка не виходить упевнити поні в ідеї, що перевертні можуть бути добрими, Торакс маскує себе під кристального поні на ім'я Кристалгуф. За допомогою цього маскування Тораксу вдається зустріти Твайлайт Спаркл і змішатися з населенням Імперії. Однак, його маскування пропадає, коли він зустрічає Фларрі Харт і любов навкруги неї примушує його піддатися своїм основним інстинктам. У початковому протистоянні Спайк не зважується встати на захист Торакса, і Торакс утікає в сльозах, почуваючи себе обманутим.

Коли Спайк повертається в печеру Торакса й намагається загладити свою провину, Торакс у гніві гонить його звідси спочатку, але він виражає свою дружбу, рятуючи Спайка зі щілини в другий раз. Спайк приводить Торакса до поні знову й виражається через пісню, говорячи про те, що Торакс добрий і навіть перевертні заслуговують шанс на дружбу. Твайлайт, розчулена мужністю й добротою Спайка, як його друга, та інші поні слідують їхньому прикладу, вітаючи Торакса як офіційного мешканця Кристальної Імперії.

Посилання Редагувати

  1. Джим Міллер (2016-10-08). @SparklesKat Да. Twiiter. Перевірено 8 жовтня 2016.