FANDOM

Темноблискавки
Інші посилання
Детальніше

Шэдоуболты (англ. Shabowbolts) — один з образів Відьми з місяця, яку вона приймає під час серії "Дружба — це диво, частина 2". Вони являють собою команду з трьох поні-пегасів, схожу на команду диво-блискавок. На відміну від диво-блискавок, у кожного учасника однакова відзнака в незалежності від їх статі - череп з крилами. Можливо, це пояснюється тим, що всі вони лише образ однієї поні.

Поява в серіяхРедагувати

Перший сезонРедагувати

Rainbow Dash and the Shadowbolts S01E02

Перший і єдиний раз вони з'явилися в серії "Дружба — це диво, частина 2". Відьма з місяця прийняла їх образ. Вони запропонували Рейнбоу Деш вступити в їхню команду адже, як вони сказали, вони чекали на неї довго, однак натомість вони вимагали її зрадити своїх друзів. Вона відхилила пропозицію, після чого Відьма з місяця розвіяла їх і прийняла свій справжній вигляд.

Другий сезонРедагувати

Rainbow on thundercloud S2E04

Рейнбоу Деш в костюмі Темноблискавок.

Під час серії "Затемнення Луни", Рейнбоу Деш в якості свого вбрання на Ніч кошмарів вибрала костюм темноблискавки, який вона носила на протязі всієї серії. Рейнбоу Деш ховалася на грозовій хмарі і лякала різних поні включаючи Твайлайт Спаркл зі Спайком, та Пінкі Пай, що заважало Твайлайт допомогти Принцесі Луні.

Цікаві фактиРедагувати

  • Незважаючи на те, що команда Кришталевої Академії називається так само, вона не є їх людським аналогом.
  • Всі троє поні мають однакову к'юті-марку, це пояснюється тим, що всі вони лише образ однієї поні.