FANDOM

Твайлайт Спаркл

Елемент Магії

Твайлайт Спаркл.png
Алікорн
Єдиноріг
Лоша
Людина
Female picto.png
Кобила
Заняття Принцеса Дружби
Місце проживання Понівіль
Замок Райдужного Королівства.
Озвучення

Українське озвучення

Наталя Романько

Оригінальне озвучення

Тара Стронґ

Оригінальна пісня

Ребекка Шойхет
Родичі
Брат Шайнінґ Армор
Невістка Принцеса Кейденс
Батько Найт Лайт
Мати Твайлайт Велвет
Зовнішній вигляд
Забарвлення
 
Colour shape.png
Грива

Colour shape.png
Очі
 
Colour shape.png
Магія

Colour shape.png
К'юті-марка
Шестикутна зірка і п'ять зірок по колу
Твайлайт Спаркл (Відзнака).png

Тва́йлайт Спа́ркл (англ. Twilight Sparkle) — єдиноріг бузкового кольору, з гривою синього кольору й рожево-фіолетовими смужками. Її відзнака – рожева шестикутна зірка в оточенні п'яти маленьких білих зірок. Є кращою ученицею Принцеси Селестії й головною героїнею серіалу. Вона жила в Кантерлоті, де навчалася під опікою принцеси, але переїхала в Понівілль, де зараз працює бібліотекарем і продовжує своє навчання. Твайлайт регулярно підтримує листування з її вчителькою. До кінця четвертого сезону проживала в міській бібліотеці разом з юним драконом Спайком та пугачем Совою. На жаль, в останній серії четвертого сезону бібліотека була повністю знищена Лордом Тіреком , але, на щастя, пізніше на її місці з'явився Замок Райдужного Королівства, в якому тепер вона й мешкає. Твайлайт Спаркл представляє елемент магії. Після серії Магічне зцілення стала алікорном і була нагороджена званням принцеси, ставши таким чином п'ятим алікорном з уже відомих Принцеси Селестії , Принцеси Луни й Принцеси Кейденс.

Розробка й дизайн Редагувати

Star Gazing Twilight Sketch.jpg

Ескіз Твайлайт Спаркл

У першочерговому дизайні Твайлайт Лорен Фауст використовувала кольорову схему й к’юті-марку від поні першого покоління на ім’я Twilight (Сутінкова), котра з’явилась у пілотному випуску Rescue at Midnight Castle. Згодом кольорову схему Твайлайт Спаркл було замінено на аналогічну в земної поні третього покоління на ім’я Twilight Twinkle (Сутінкове Мерехтіння) з дещо зміненими гривою й хвостом. Twilight з першого покоління могла телепортуватися за своїм бажанням, а Twilight Twinkle любила дивитися на світляків; у Твайлайт є обидві особливості цих поні, з її здатністю до телепортації й періодичним спостеріганням за зірками, хоча вона набагато більше поглиблена в навчання й володіє сильнішими магічними здібностями. Вона також поділяє декілька персональних рис з Wind Whistler (Свистячий вітер), такі як її схильність покладатися на логіку, аніж на інстинкти та її звичку використовувати складні й технічні терміни.

Lauren Faust G1 Twilight toy.jpg

Іграшка Твайлайт Спаркл

На начерку, зробленому для «біблії програми», відзнака Твайлайт подібна до тої, яка була у персонажа Moondancer (Місячна хода) з найраннішого покоління My Little Pony.

Лорен Фауст запланувала, аби Твайлайт набула сили левітації «в якийсь момент». Після того, як Фауст залишила шоу, Твайлайт використовувала левітацію в двох епізодах 3-го сезону: Кристальна Імперія. Частина 2 та Магічне зцілення.

Як алікорн, Твайлайт трохи вища і її ріг дещо довший, ніж у формі єдинорога.

ІсторіяРедагувати

Twilight asks Spike to look for Predictions and Prophecies book S1E01.png

Будинок Твайлайт у Кантерлоті

Твайлайт Спаркл живе в Кантерлоті до того як Принцеса Селестія відправляє її в Понівіль. У супроводі Спайка, Твайлайт перевіряє підготовку міста до Свята літнього сонцестояння і зустрічає своїх майбутніх друзів. Святкування переривається, коли Відьма з Місяця повертається до влади й загрожує принести вічну ніч на Еквестрію. Твайлайт і її нові друзі знайшли елементи гармонії й використали їх, щоб перетворити Відьму з Місяця назад на Принцесу Луну. Принцеса Селестія дає дозвіл Твайлайт залишитися в Понівілі для вивчення магії дружби.

Протягом усього серіалу, Твайлайт дізнається про випробування й нагороди дружби, періодично відправляє листи дружби принцесі Селестії. У деяких випадках, Твайлайт і її друзі працюють разом, щоб перемогти могутніх лиходіїв, таких як Діскорт, Королева Крисалис, Король Сомбра і лорд Тірик.

Castle of Friendship glowing radiantly S4E26.png

Королівство Твайлайт в епізоді Королівство Твайлайт. Частина 2,

У Королівство Твайлайт. Частина 2, Твайлайт завершує стародавнє незакінчене магічне заклинання, з її глибоким розумінням дружби. Принцеса Селестія розповідає Твайлайт, що вона готова до наступного етапу свого життя, і Твайлайт перетворюється на алікорна й отримує титул принцеси.

Принцеса Твайлайт Спаркл стає "принцесою дружби" в четвертому сезоні в серії Королівство Твайлайт. Частина 2.

К'юті-маркаРедагувати

830px-Twilight Sparkle flashback nervous entrance exam S1E23.png

Твайлайт на вступних іспитах.

Твайлайт розповіла шукачам к'юті-марок, як вона отримала її к'юті-марку у Історії відзнак. Твайлайт розповіла, що коли була малою, завжди хотіла побувати на святі літнього сонцестояння, і коли вона побачила, як Принцеса Селестія піднімає сонце, її це надихнуло як найбільше дізнатися про магію. Завдяки її старанням у вивченні магії її батьки вирішують віддати її до школи для обдарованих єдинорогів Принцеси Селестії. На вступних іспитах, Твайлайт сказали, щоб вона використала магію, щоб із яйця вилупився дракон, але коли вона почала свої спроби в неї нічого не виходило.

Cutie mark de twiligth.jpg

К'юті-марка Твайлайт Спаркл.

Твайлайт розчарувалася й уже вибачилася за марно витрачений час, але ще через мить, Рейнбоу Деш зробила звукову веселку, яка налякавши її змусила її магію вийти з-під контролю. Твайлайт ненароком перетворила батьків на кактуси, Спайка збільшила, а експертів підіймає. Принцеса Селестія побачивши магічні здібності Твайлайт зупинила її й запросила на особисте навчання. Твайлайт зрадістю погоджується, і в той момент з'являється їїк'юті-марка, яка виглядає як рожева шестикутна зірка оточена п'ятьма меньшими білими зірками й уособлює магію.

З часом Твайлайт продовжує вивчати магію й зокрема "магію дружби" під керівництвом Принцеси Селестії, надсилаючи їй свої листи.

ОсобистістьРедагувати

Комунікабельність Редагувати

Іскорка вперше з'являється в серії "Дружба — це диво, частина 1", як асоціальна поні, яка не любить спілкуватися. Вона навмисно уникає контактів з іншими поні, які просять її прийти на вечірку. Твайлайт заявляє, що у неї «немає часу на такі речі», і що прийдешнє повернення Відьми з місяця є набагато більш важливою справою, ніж вечірка. В інших епізодах, вона також часто відхиляється від інших поні і більше зацікавлена в навчанні.

Popular background ponies staring at Twilight S01E01.png

Твайлайт Спаркл у мерії

Принцеса Селестія відправила Твайлайт у Понівіль, побачити, як проходить підготовка до Святкування дня Сонця і спробувати подружитися з іншими поні. Вона все ще намагається уникнути останнього завдання і більше уваги приділяє навчанню. Коли Відьма з місяця виявляється на волі, вона говорить своїм новим друзям», що перемагати її вона піде сама, але незважаючи на це все вони наполягають на тому, щоб допомогти їй з цим завданням. Побачивши, скільки її нові друзі змогли зробити для неї, вона починає відкриватися і розуміє, що потребує друзів, щоб перемогти Відбму з місяця. Усі разом вони рятують Еквестрію від вічної ночі. Твайлайт висловлює своє бажання залишитися зі своїми новими друзями в Понівілі. Вона повинна відправляти звіт про дружбу коли дізнається щось нове.

Twilight looks behind S2E02.png

Твайлайт зневірена в дружбі.

Хоча вона залишається надзвичайно вірна своїм друзям протягом усього серіалу, Твайлайт ненадовго втрачає віру в її друзів у серіях "Відновлення гармонії. Частина 1" та "Відновлення гармонії. Частина 2". У цих епізодах Принцеса Селестія викликає поні в свій замок, щоб ще раз використати Елементи гармонії, де вони стикаються з Діскордом. Заманивши їх у королівський лабіринт із загадками, Діскорд змінює всіх друзів Твайлайт таким чином, щоб вони робили все навпаки їх елементів. Протягом двох епізодів їх ставлення дісталося до неї теж, де вони кидають один одного, поки вона майже не відмовляється від своїх друзів і Понівілля. Однак, коли вона знаходить всі листи про дружбу, послані Принцесою Селестией, і читає їх, Твайлайт відновлює віру в її друзів. Вона вирішила відновити їх особистості за допомогою «Заклинання пам'яті», яке показує часи їх дружби. Як тільки всі її подруги повертаються до нормального життя, вони використовують Елементи Гармонії, щоб перемогти Діскорда та знову звернути його в камінь.

Темперамент і тривожність Редагувати

Твайлайт, як правило, «пряма поні» серії, будучи самою спокійною, раціональної і врівноваженою поні. Тим не менш, було багато випадків, коли її терпіння і розсудливість були поставлені під сумнів і навіть втрачено. Твайлайт палає, в прямому сенсі слова, в епізодах "Дружба — це диво, частина 1" та "Інтуїція Пінкі Пай", хоча ці випадки частіше викликані чимось неприємним. В першу чергу, вона була вражена гострим соусом, а в другому вона злиться після того, як Пінкі Пай говорить їй, є щось ще «головне», яке прийде після загрожують життю атак гідри.

Twilight Sparkle frustrated S01E04.png

Твайлайт не здивована.

Коли параспрайти почали поїдати все в місті у серії Нашестя, а Принцеса Селестія повинна була ось-ось прилетіти, Твайлайт запропонувала побудувати точну копію Понівіля. Вона також нервує в серії Фенікс, коли дізнається що Флаттершай взяла Феломіна без дозволу принцеси, кажучи їй, що принцеса може вигнати її або змусить провести все життя в ув'язненні або навіть все відразу. Все ж Принцеса Селестія, коли знаходить птицю, нічого не говорить і навіть сміється над пустощами Феломіни.

Spike likes rarity S01E20.png

"Спайк влюбився в Реріті!"

Як друзі, Твайлайт й інші п'ятеро часто довіряють один одному свої секрети. Це видно, коли Твайлайт, під пильним оком Пінкі, розповідають секрети Реріті і Флаттершай, в епізоді В заздрості нема радості. В епізоді поні хочуть покласти край кар'єрі моделі Флаттершай, але обидві з них просять Твайлайт не говорити це іншим поні. Твайлайт відчуває, що можливість розкрити їх таємниці допоможе вирішити конфлікт, але вона не може нічого розповісти. Її напруженість погіршується від того, що вона під наглядом Пінкі Пай, яка постійно спливає з несподіваних місць (наприклад, в ящик яблук і за дзеркалом), вражаючи Твайлайт. Зрештою вона так занервувала, що намагалася фізично зупинити себе від розкриття таємниці. Ближче до кінця епізоду, Реріті і Флаттершай поділилися своїми почуттями і знаходять, що обидві хочуть покласти кінець модельній кар'єрі Флаттершай. Після цього, Фото Фініш приїжджає, щоб сказати, що Флаттершай повинна бути на фото-сесії завтра, але Флаттершай говорить, що вона не може зробити будь-яке з її призначень, після чого вона і Реріті імовірно йдуть в спа. В цей час Твайлайт закопала голову в горщику. Але коли вона залишається наодинці з Фото Фініш, вона кричить «Спайк закохався в Реріті!» Пінкі Пай з'являється по той бік дзеркала та висловлює своє несхвалення Твайлайт.

Future Twilight disappearing S2E20.png

Твайлайт пояснює Твайлайт з минулого, що не потрібно хвилюватися.

Під час епізоду "Подорож у часі", Твайлайт отримує попередження від постраждалої Твайлайт з майбутнього (хоча вона заявляє, що вона з'явилася лише з наступного ранку вівторка). Твайлайт з майбутнього, мабуть, подорожувала у часі, щоб попередити Твайлайт про небезпеку, але не змогла закінчити пояснити, який саме. Твайлайт починає панікувати, вважаючи, що в найближчому майбутньому станеться жахливе лихо. Вона починає з'ясовувати, що це може бути за катастрофа і як її запобігти, а також ненавмисно ранить себе багато разів, що зробило її більш схожою на Твайлайт з майбутнього. Зрештою, вона проникає в архіви Кантерлота в спробі знайти заклинання, щоб зупинити час, але не може знайти його до ранку вівторка. Зі сходом сонця, Твайлайт, нарешті, розуміє, що не було ніякої катастрофи, і використовує заклинання подорожі у часі, щоб попередити Твайлайт з минулого, що не треба хвилюватися. На жаль, вона не змогла пояснити це Твайлайт з минулого, так як Твайлайт з минулого повторює дії Твайлайт і не дослуховує її.

У серії Кристальна Імперія. Частина 1, Твайлайт турбується про майбутній іспит, збираючи різні дослідження, які тільки можна, і «вибухає», коли Спайк говорить їй що це «всього лише тест».

Під час епізоду "Еквестрійські ігри", Принцеса Каденс вчить Твайлайт техніці дихання для боротьби зі стресом. Цей метод працює, так як Твайлайт була спокійна протягом всієї серії, здивувавши навіть себе.

Twilight Sparkle with a bird's nest on her head S2E03.png

Твайлайт втрачає здоровий глузд у серії Важливий урок.

В інших випадках Твайлайт показує значне співчуття і терпіння, які стоять у різкому контрасті з численними прикладами її занадто емоційного реагування на ситуацію. У серії "Затемнення Луни" Принцеса Луна з'являється в Понівілі на Ніч Жахіть, Твайлайт не лякається, а навпаки по-справжньому рада її присутності. Вона шукає принцесу, щоб привітати її особисто, коли її блискучий вихід провалився. Правильно визначивши, що причини соціальної незручності принцеси були майже такими ж, як її власне прибуття в Понівіль, Твайлайт провела більшу частину ночі, проводячи лекції її друзям, населенню міста, і навіть самої принцеси, поки не вдалося забезпечити Луну бажаною гостею на святкуванні. Пізніше Твайлайт зрозуміла, що діти і Пінкі Пай насправді не бояться Луну, а просто насолоджуються страхом на Ніч Жахіть.

СтаранністьРедагувати

Як зазначалося вище, Твайлайт активно вкладається в свої дослідження ще до переїзду в Понівіль. Протягом усього серіалу Твайлайт часто можна зустріти з книгою, як правило, з метою подальшого вивчення магії. Її старанність привела її до виявлення майбутнього повернення Відьми з місяця і допомагає їй в багатьох інших випадках протягом усього серіалу. На початку епізоду "Пихатий грифон" Твайлайт стурбовано читає книгу, коли Пінкі Пай продовжує говорити про повітряну акробатику Рейнбоу Деш. Твайлайт робить вигляд, що слухає Пінкі Пай, відповівши «а-ха» незворушним тоном і продовжуючи читання своєї книги. Точно так само в серії "Найкраща ніч в житті", Пінкі Пай говорить з Твайлайт, в той час як вона з ентузіазмом намагається сконцентруватися на вивченні нового заклинання.

Twilight -Does this count as camping-- S1E8.png

Твайлайт читає книги навіть у самих критичних ситуаціях.

Твайлайт демонструє свою залежність від книг в її першу піжамну вечірку, яку вона проводить з Реріті і Еплджек. Під час вечірки вона використовує навчальну книгу «Піжамна вечірка. Все, що ви хотіли знати про піжамну вечірку, але боялися запитати.», і звертається до неї протягом всієї ночі. Коли буря зовні валить дерево в кімнату Твайлайт, вона дивується і, для обробки ситуації, продовжує шукати відповіді у книзі.

Twilight Studying S1E4.png

Твайлайт Спаркл читає книгу на балконі бібліотеки.

З іншого боку, її залежність від книг часто дуже корисна, наприклад, коли вона бере участь у осінньому забігу. Хоча Еплджек і Рейнбоу Деш знущаються над нею за те, що вона читала книгу про спорт, їй вдається обігнати обох і прийти п'ятою, дотримуючись порад у книзі: бігти спочатку повільно, а потім, коли всі інші учасники втомляться, швидко бігти до фінішу в кінці.

Іноді старанність Твайлайт набридає Спайку. Він скаржиться на надмірну відданість навчанню Твайлайт в серії "Дружба — це диво, частина 1", і засинає в той час, як всі інші дивляться на метеор-шоу, в епізоді "Добре те, що совам і всім добре". У цій серії Твайлайт заводить вихованця-пугача, Сову, який також допомагає їй з її дослідженнями і вибором книг, однак Спайк залишається єдиним помічником Твайлайт в усіх інших епізодах. У серії "A Hearth's Warming Tail" Іскорка була в ролі оповідачки, розповідаючи історію Старлайт Ґліммер про день зігріваючого вогнища.

СкептицизмРедагувати

Твайлайт, досить зневажливо ставиться до подій, які вона вважає простими забобонами. Наприклад, в той час як її друзі переконані, що Зекора Зла чаклунка на початку епізоду "Зовнішність оманлива", Твайлайт і Епл Блум просто хочуть зрозуміти її. Пізніше, коли «докази» показують, що Зекора збирається «з'їсти» Епл Блум, Твайлайт починає ділитися своїми переконаннями, хоча незабаром з'ясовується, що Зекора хотіла вилікувати друзів Епл Блум. Через свої забобони, вона пропустила книгу «Надприродне», в якій було ліки від дошкульного жарту плюща, тому що вона прийняла її за книгу про надприродне. Твайлайт та інші поні вибачаються перед Зекорой і здружуються з нею. У наступних серіях Твайлайт час-від-часу відвідує Зекору.

Testing Science S1E15.png

Твайлайт тестує Пінкі.

Навіть тоді, коли вона стикається з очевидними доказами, Твайлайт залишається зневажливою, саркастичною і скептичною, намагаючись знайти спростування цього. Наприклад, у серії "Інтуїція Пінкі Пай", вона не вірить в інтуїцію Пінкі Пай. Вона постійно стверджує, що прогнози Пінкі Пай є збігами, незважаючи на те, що багато з них викликають у неї численні тілесні ушкодження. Вона намагається знайти суперечності та недоліки в передчуттях Пінкі Пай. Тим не менше, до кінця епізоду вона визнає, що вона не може зрозуміти, як працює інтуїція Пінкі і просто приймає її так, як є.

Аварії та події Редагувати

Twilight Sparkle stone S1E17.png

Закам'яніла Твайлайт.

У серії "Піжамна вечірка", коли в спальню Твайлайт падає дерево через вікно, а в серії "Найкраща ніч в житті", тварини біжать через зал де була Твайлайт. Вона страждає від тілесних ушкоджень протягом всієї серії "Інтуїція Пінкі Пай", як жертва пророцтва почуття Пінкі Пай, а в епізоді "Майстер погляду", Флаттершай натикається на її закам'янілу статую. Твайлайт завдає ушкодження собі і іншим в серії "Історії відзнак": вона перетворила своїх батьків у горшкові рослини під час спогадів. Так само вона зачаровує багатьох поні Понівіля через заклинання на ляльці в серії "Важливий урок". Одного разу вона випадково і досить іронічно змушує цілий тиждень страждати і потрясати себе, намагаючись повернутися назад у часі, щоб уникнути того, із-за чого вона страждала. Вона також читає заклинання Свирла Бородатого у серії "Магічне зцілення", яке змушує її друзів помінятися долями. Після виправлення цього заклинання, вона перетворюється в алікорна.

НавичкиРедагувати

МагіяРедагувати

Mare Do Well using magic S2E8.png

Твайлайт використовує магію в серії "Загадкова поні добра"

Твайлайт є майстром щодо магії, присвятивши себе вивченню цього мистецтва. У серії Вихваляння Спайк згадує, що магічні здібності Твайлайт є зразковими, а в серії "Історії відзнак" Принцеса Селестія каже, що у Твайлайт величезна магічна сила. Магія єдинорогів вимагає концентрації і зусиль, як пояснює Твайлайт Спайку на початку серії "Інтуїція Пінкі Пай та Епл Блум в епізоді "В очікуванні відзнак", а в серії "Важливий урок" вона говорить, що потребує прямої видимості об'єкта, щоб скасувати заклинання, яке вона створила. Коли Твайлайт присипляє Урсу Молодшого у серії "Вихваляння", їй доводиться нелегко, так як вона стискає зуби і напружує м'язи. Тим не менш, вона легко чаклує всім яблучним урожаєм відразу, в серії "Яблучний сезон", і ремонтує гідроелектростанцію в серії "Таємнича поні добра", чаклуючи десятками скель і валунами.

Тема про розвиток магічних умінь Твайлайт, триває протягом усього серіалу. У серії "Історії відзнак", Твайлайт розповідає Шукачам, як вона вперше почала вивчати магію: у спогадах Твайлайт вивчає всі книги, які вона має, і на початковому етапі, з деякими труднощами, використовує свою магію, щоб перегорнути сторінку книги; у спогадах зображено, що Твайлайт прогресує у своїх дослідженнях і в кінцевому підсумку, вона вступає у школу Селестії для обдарованих єдинорогів. Тема навчання магії триває в різних епізодах: в серії "Інтуїція Пінкі Пай", Твайлайт практикується, перетворюючи каміння, палиці і листя у святковий одяг, в епізоді "Вихваляння", вона практикує заклинання для вирощування вусів на Спайку, в серії Звукова веселка, Твайлайт використовує заклинання, яке дозволяє поні не-пегасам ходити по хмарах і заклинання тимчасових крил, які вона дізнається із книги, у серії "Поні проти псів", вона відчуває дорогоцінні камені, «копіюючи» магію Реріті, в епізоді Подорож у часі, вона дізнається заклинання з книги в Свирла Бородатого і відправляється назад у часі, а в серії "Пінкі тут, Пінкі там, вона двічі намагається перетворити яблуко в апельсин, але Пінкі Пай заважає їй обидва рази, збивши напрямок магічних заклинань на птицю і жабу. Вона дізнається, що може позбутися клонів Пінкі Пай з книги про легенду про Дзеркальний ставок в епізоді "Пінкі тут, Пінкі там". Це заклинання, крім того, що руйнує клонів, які вирушають назад у басейн, буде мати той же ефект на цьому поні, який не є клоном.

Twilight successful dark magic cast S3E2.png

Твайлайт використовує темну магію.

У серії "Кристальна Імперія. Частина 1", Твайлайт стає свідком того, як Селестія використовує магію, яка оточує її ріг фіолетовим туманом, іриси світяться червоним, а очі зеленим і випромінюють фіолетовий слід, також, як король Сомбра у звичайній формі. Магія змушує виростати чорні кристали з землі, знову, таким же чином, як магія Короля Сомбри . Коли Твайлайт використовує цю магію у другій частині, вона говорить Спайку , що вона дізналася магію у Селестії , маючи на увазі, що вона в змозі вивчати заклинання просто спостерігаючи, як інші виконують їх. Вона використовує це заклинання двічі, щоб розблокувати проходи, які з'являються тільки в «палаці короля Сомбри », як вона висловилася. Твайлайт здригається, коли вона використовує це заклинання. В цьому ж епізоді, Твайлайт вдається левітувати себе, щоб не вдаритися об підлогу, після падіння, а також використовує «важке заклинання» — ковзання вгору сходами на вершину вежі палацу. Вона згадує, що вчилася цьому заклинанню в очікуванні тесту, який згадує Селестія .

Твайлайт виконує різні заклинання і інші трюки протягом усього серіалу. У серії «Вихваляння», вона використовує два заклинання: «Номер 16» імітує шум вітру, і «Номер 25» створює вуса на обличчі Спайка, Снейлза та Сніпса. В епізоді «Зимове прибирання», вона використовує «заклинання життя», щоб переміщати свій плуг. У серії «В очікуванні відзнак», вона намагається зробити відзнаку на боці Еппл Блум. У серії «Історії відзнак», вона змушує вилупитися дракона з яйця. В епізоді «Найкраща ніч в житті», вона перетворює яблуко в карету і мишей у коней. Вона використовує «заклинання пам'яті», яке повертає її друзів в нормальний стан, після «закляття розладу» в серії «Відновлення гармонії. Частина 2». Вона також використовує заклинання «хочу це, потребую в цьому» в серії «Важливий урок», через яке кожен (крім заклинателя), хто подивиться на зачарований об'єкт, захоче його собі. У перший раз Твайлайт використовує силове поле у серії «Повернення Гармонії. Частина 2», коли вона захищає себе і своїх друзів від телекінезу Діскорда. В епізоді «Понігазета», вона захищає бібліотеку силовим полем, щоб не пустити поні. Вона використовує маленьке силове поле у серії «Солодка таємниця експреса», щоб захистити торт. У серії «Весілля у Кантерлоті. Частина 2», вона стріляє променями зі свого рогу і використовує заклинання, яке скасовує закляття маскування перевертнів.

Галерея Редагувати

Twilight reading a letter Fluttershy received S4E11.png
Твайлайт Спаркл: Галерея

Головні персонажі
Твайлайт СпарклСпайк Флатершай Реріті Пінкі Пай Рейнбоу Деш Еплджек
Твайлайт Спаркл/СпайкФлатершайРерітіПінкі ПайРейнбоу ДешЕплджек
Другорядні персонажі Karandash.gif
Шукачі к'юті-марок
Babs Seed as the newest addition to the CMC S3E4.png

Світі БельСкуталуЕппл БлумБебс СідҐаббі
Правляча династія Принцеса СелестіяПринцеса ЛунаПринцеса КейденсШайнінґ Армор
Принц БлубладПринц РезерфордФларрі ХартПринцеса Ембер
Родина Еппл Великий МакінтошБабуся СмітБрейбернДядько й тітка ОранджХейсід Терніп ТракЕпл СтрудельЕплсоусЕпл РоузҐолді Делішес
Родина Пай Марбл Пай і Лаймстоун ПайІґноус Рок Пай і Клауді КварцМод Пай
Родина Шай Зефір БризМістер і місіс Шай
Лошата Даймонд ТіараПаунд і ПампкінРамблСілвер Спун
ТвістСніпсСнейлзПіпсквікФезервейтТендер ТепсСанні Дейз та Пічі Пай
Славнозвісні поні Дейрінґ ДуПрім ХемлайнСапфір ШорсТрендерхуфФото ФінішФенсіпентс
Гойті-ТойтіКолоратураЗесті Ґурман
Антагоністи Алмазні псиАуїзотльҐарблЗабіяк襳льдаДоктор КабаллеронДіскордКоролева КризалісКороль СомбраВідьма з МісяцяМейн-якСансет ШиммерСурі ПоломейрТріксіФлім і ФлемЛорд ТірекСтарлайт ҐліммерВінд РайдерСпойлд РічСвенґалопДиректор СінчҐледмен
Вандерболти СоарінСпітфайрСюрпрайзФлітфут
Інші Балк БіцепсБлоссомфортҐізмоДжет Сет і Аппер КрастДжоКвіббл ПентсКлаудчейзерКоко ПоммелКоріандр Кумин і Шафрон МасалаКоролівські стражникиЛайтнінґ ДастМедсестра РедхартПанна ПічботтомПанна ХаршвінніМістер і місіс КейкМер ПонівіляСпа-поніСассі СедлзСільвер ШиллСтеллар ЕкліпсТандерлейнТвайлайт Велвет і Найт ЛайтТедді СафаріФілсі РічФлер Діс ЛіФліттерФлеш СентріЧеррі ДжубіліЧіз СендвічЧеріліТраблшуз КлайдСанбйорстСкай СтінґерВейпор Трейл
Не-поні Айрон ВіллВождь ГромокопитнийСильне СерцеКренкі ДудлМатильдаЗекораҐюстав ле ҐрандМ'юлія МайлдТоракс
Улюбленці ВайнонаҐамміОпалесенсСоваТенкФеломінаЕнджел
Фонові персонажі Karandash.gif
АураБеррішайнҐала Еппл᳥олденґрейпҐолден ДелішесҐолден Харвест
ДейзіДоктор ХувзКарамелькаКарамель ЕпплКоко КрузоКенді Мейн
Лакі КловерЛілі ВайліЛірика ЛілакМандоПоніМаскарадМідоу Сонґ
Містер ВодлМістер ГрінхувзМйольнаНойНоутворсіОктавія Мелоді
Перфект ПейсПіна КоладаЕппл ФріттерПічі СвітРоузлакРед ҐалаСвіті Дропс
Сіелд СкроллЦезарЧеррі БерріЧеррі ФіззіШутін СтарШушайн
Еклер КремЕппл БампкінЕппл КоблерЕппл ПайЕппл Гані
Вайлд ФайрДерпіКлауд КікерКоттон КлаудіКреснт МунЛайтнінґ Болт
Меррі МейОрендж СвірлПарасолПринцеса ЕрроріяРейнбоу Страйк
РейнбоушайнСаншауер РейндропсСассафлешСпрінкл Медлей
Стар ХантерТорнадо Болт
DJ Pon-3Аметист СтарБеррі ПінчДаймонд МінтДінкі ДуКоміт Тейл
Лемон ХартсЛемоні ҐемЛіза ДолотсЛіра ХартстринґсМінуеттПічі Пітт
Райзінґ СтарРоял РіббонРейвенРейр ФайндСі СвірлСілвер Спене
ТвінклшайнФайн ЛайнФор СтепХоллі ДешШарм

Випадкова вікі