FANDOM

Еплджек Редагувати

The Apple Family together S3E08.png

Родина Епл.

Основная статья: Родина Епл
См. также: Бабуля Сміт, Великий Макінтош, Епл Блум

У Еплджек є родичі в Еплл Лузі, принаймні одним з яких є Брейберн, її двоюрідний брат. Вона також має родичів в Мейнхеттені - сім'ю Оранж, а також Бебс Сід і її старшу сестру, кузин Еплджек і Епл Блум. Інший родичкою Епплджек є Голді Делішес, яка живе в будиночку недалеко від Понівілля. Вона згадується і з'являється в епізоді «-05-0012Пінкі Епл Пай».

У третьому випуску коміксу Еплджек каже, що її дядько Ханікрісп був лісорубом, а в десятому випуску Великий Макінтош згадує дядька Нідла.

Батьки Редагувати

Тема про місцезнаходження батьків Еплджек зачіпається в епізоді «-05-0014Зустріч родини Еплів». В кінці епізоду показується ферма «Солодке Яблуко», над якою дві падаючі зірки пролітають по небу. Під падаючими зірками малися на увазі батьки Еплджек, відповідно до розкадровки художниці Сабріни Албергетті. Лорен Фауст раніше згадувала, що місцезнаходження батьків Еплджек в серіалі не було заплановано, і що в ньому навряд чи згадають статус її батьків.

Реріті Редагувати

Світі Бель Редагувати

Rarity's family S4E23.png

Сім'я Раріті: батько Раріті, Світі Белль і мати Раріті.

Світі Белль вводиться як молодша сестра Раріті в серії «-05-0020Майстер погляду». В обох серіях, «-05-0021Майстер погляду» і «-05-0022Справжні сестри», Раріті розчаровується в спробах Світі Белль допомогти їй.

Випадкова вікі