FANDOM

Спойлд Річ
Інші посилання
Детальніше

Спойлд Річ (народжена Спойлд Мілк) (англ. Spoiled Rich (Milk)) — земна поні й мати Даймонд Тіари. Вона вперше побічно згадується Бебс Сід у "Біда-Сід" і має дебют у серії "Шукачки к'юті-марок".

Поява в серіалі

Спойлд Річ згадується Бебс Сід в серії «Біда-Сід», де вона погрожує розповісти матерям Даймонд Тіари й Сілвер Спун про їхню погану поведінку.

В епізоді «Шукачки к'юті-марок», Еппл Блум уперше згадує її на ім'я, зауваживши, що вона є головою шкільної ради. Після того як Даймонд Тіара програє вибори на посаду президента класу, вона йде додому й випадково зустрічає свою матір, котра сварить її за програш.

Коли Даймонд Тіара приходить до школи з Шукачками к'юті-марок під час зборів, Спойлд Річ ще раз сварить свою дочку за спілкування з Шукачками. Тим не менше, Даймонд Тіара заступається за Шукачок і просить її не вчити, з ким їй дружити, у результаті чого Спойлд Річ відходить.

Спойлд Річ також з'являється в серіях «Свято Вогнища» (у казці) й «Відпочинок Еплджек» (у натовпі поні, що прямують до лазні). До заміжжя вона носила прізвище Мілк, про що розповідається в серії «Брехня Еплів».