FANDOM

Спайк
Інші посилання
Детальніше

Спайк(англ. Spike) — маленький фіолетовий дракончик з зеленими закругленими зубцями, що проходять від голови до хвоста; вірний товариш і помічник Твайлайт Спаркл. З’явився на світ з яйця, котре Твайлайт повинна була примусити вилупитися на вступному іспиті до школи магії Кантерлота (Історії відзнак).

Характер

Спайк абсолютно не схожий на інших драконів (Драконячий квест): він дуже доброзичливий і веселий, іноді по-дитячому наївний і часом любить побурчати. Він відповідально ставиться до свого обов’язку допомагати Твайлайт у бібліотеці й у житті. Любить поісти й поспати. До нестями закоханий у Реріті з моменту їхньої першої зустрічі в серії Дружба — це диво, частина 1. Часто в Спайка бувають пориви ревнощів, особливо щодо інших тварин Твайлайт.

Поява в серіалі

Можна вважати, що епізод "Поні проти псів" більшою мірою присвячений Спайкові. Рятуючи Реріті, він виявляє хоробрість і самовідданість, намагаючись відволікти собак і дати своїй коханій можливість утекти. Тільки після цього він збирає інших п'ятьох друзів-поні на допомогу Реріті. Також завдяки Спайку, Кристальна Імперія була врятована від короля Сомбри в серії "Кристальна Імперія. Частина 2".