FANDOM

Скуталу
Інші посилання
Детальніше

Скуталу (англ. Scootaloo) — поні-пегас шкільного віку, яка вперше з'являється як камео в серії Дружба — це диво, частина 1 та представляється в серії "В очікуванні відзнак". Разом зі своїми подругами, Світі Бель і Епл Блум, у яких також не було відзнак, Скуталу заснувала клуб Шукачів відзнак. Хоча Скуталу ще не вміє літати, вона бездоганно керує своїм скутером і використовує свої крила для пришвидшення. Скуталу є великою прихильницею Рейнбоу Деш, з якою знаходиться в відношеннях молодшої-старшої сестри, хоча вони не є родичами.

Створення та розробка

Дизайн Скуталу заснований на однойменній земній поні з покоління G3, у котрої були грива й хвіст рожевого й фіолетового відтінків, а також відзнака в вигляді метелика. Однак її кольорова схема була замінена на ту, що використовувалась іншою земною поні з покоління G3, Sparkleworks. У своїй попередній інкарнації Скуталу була сестрою Черілі.

Згідно з задумом Лорен Фауст, Скуталу часто брала участь у бійках у школі через те, що інші лошата дражнили її за нездатність літати[1].

Поява в серіалі

Особистість

Cutie Mark Crusaders group hug S01E23

Світі Бель і Епл Блум обіймають Скуталу

Скуталу — енергійна молода поні-пегас, яка бере участь у всіх речах, пов'язаних зі спортом, що робить її дівчам-шибеником серед Шукачів відзнак. Вона скаржиться на те, що їй доводиться витримувати «сентиментальні» історії інших поні про те, як вони відкрили свої таланти в "Історіях відзнак", хоча вона не виказує презирства щодо закоханості Великого Макі й панни Черілі в серії "День Сердець і Копит", на відміну від інших Шукачів.

Посилання

  1. Twitter Лорен Фауст 15 березня 2013