FANDOM

Світі Бель

Sweetie Belle ID S6E4

Світі Бель в епізоді «Шукачки з к'юті-марками»

Younger Sweetie Belle ID S4E19

Світі Бель у п'ять років в епізоді «Суперниця Світі Бель»

Вид Єдиноріг
Стать жіночі
Інші посилання
Детальніше
Очі #A6D397
Грива ¤ #A47BB4, #EAA9CA
Забарвлення #EDEAEB
Магічна аура #B7DDAF (більшість появ)
#74D9E5 (С4Е1)
#D4EFFD, #4279BF
(помилка в кольорах, випуски 15-16 "Friends Forever")[1]
Родичі Гондо Фленкс (батько)
Кукі Крамблз (mother)
Реріті (старша сестра)
К'юті-марка
Немає
(С1Е1-С5Е18)
Sweetie Belle cutie mark crop S5E18
С5Е18)
Сердце
(деякі товари[2][3] та промоційні матеріали)
Озвучення Клер Корлетт (Англійська)
Наталя Романько (Українська, 1 сезон)
Юлія Перенчук (Українська, 2-3 сезони)
Анастасія Зіновенко (Українська, 4 сезон)
Катерина Буцька (Українська, з 5 сезону)
Озвучення
пісень
Мішель Кребер (Англійська, 1-3 сезони)

Світі Бель (англ. Sweety Belle) — єдиноріг білого кольору з бузково-рожевою гривою, яка є молодшою сестрою Реріті. Бель та її друзі Епл Блум, Скуталу й Бебс Сід називають себе «Шукачами к'юті-марок».

Розробка Редагувати

Ім'я "Світі Бель" (Sweetie Belle) носила поні з третього покоління My Little Pony. У своїй попередній інкарнації, у неї було біле тіло й фіолетові з рожевим грива й хвіст. Її відзнакою було мерехтливе рожеве серце.

Особистість Редагувати

Відносини з Реріті Редагувати

Rarity Drawing S2E5

Світі Бель показує Реріті картину, зроблену за допомогою її дорогоцінних каменів.

Світі Бель глибоко захоплюється своею старшою сестрою Реріті й часто намагається показати свою відданість і любов, пропонуючи допомогти їй з її роботою й рутинними справами. Попри її добрі наміри, її спроби звичайно закінчуються катастрофою й дратують Реріті.

В епізоді "Майстер погляду", вона намагається принести стрічку для одного з нарядів Реріті, що запускає ланцюгову реакцію руйнування й призводить до безладу в спальні Реріті.

У «Справжні сестри», Світі Белль готується провести цілий тиждень з Реріті, але її пекуче бажання зробити що-небудь приємне для своєї сестри тільки створює напруженість між ними. Світі Белль починає зі згорілого сніданку, який вона готувала для всієї родини через що, Реріті доводиться мити кухню і готувати іншу їжу. Вона дозволяє своїй молодшій сестрі прикрасити блюдо листком петрушки, але Світі Белль втрачає рівновагу і падає на стіл. Коли Реріті просить її забрати брудні рушники в прання, то в своєму прагненні допомогти, Світі Белль запирає ще й унікальний светр Реріті, який сідає при просушування. Щоб виправити становище, Світі Белль створює для Реріті аплікацію, використовуючи рідкісні блакитні сапфіри, що вкрай засмучує Реріті, оскільки камені призначалися для сукні дуже важливого клієнта. Вона відмовляється від подальших спроб Світі Белль допомогти і залишає її одну вдома, а сама йде шукати потрібні їй каміння і пропонує Світі Белль зробити невелику прибирання. Коли вона повертається, то виявляє, що Світі Белль прибрала "творчий безлад" в кімнаті для натхнення, який був їй потрібен, щоб закінчити роботу над новою лінією одягу.

Помилка цитування: Для існуючого тегу <ref> не знайдено відповідного тегу <references/>