FANDOM

Princess Celestia raises the sun S1E23

Принцеса Селестія здіймає сонце

Святкування літнього Сонця (англ. Summer Sun Celebration) — щорічна подія в Еквестрії. Поні влаштовують вистави, банкет, відзначаючи найдовший день у році і перемогу над Відьмою з місяця.

Принцеса Селестія вибирає місто, в якому проводитиметься святкування, після чого поні починають підготовку до майбутньої події. Свято проводиться в день літнього сонцестояння.

Поява в серіалі Редагувати

Перший сезонРедагувати

Святкування літнього Сонця вперше згадується в першому епізоді, де Твайлайт читає легенду про Відьму з місяця, яка має намір повернутися і принести вічну ніч «у найдовший день тисячного року з моменту її ув'язнення», який також є тисячним днем Святкування літнього Сонця. Принцеса Селестія посилає Твайлайт для спостереження за підготовкою до святкування в Понівілі, де воно проходить в цьому році, і завести пару друзів. Місячна Поні стверджує, що була укладена на місяці протягом тисячі років, так що це означає, що перше Святкування відбулося після її укладення. Це святкування ув'язнення Місячної Поні Принцесою Селестией і відродження сонця над Эквестриею.

Під час вечірки, Спайк нагадує розгніваній Твайлайт, що поні повинні не спати всю ніч, щоб не пропустити як Принцеса Селестія піднімає Сонце. Пізніше, в мерії Понівілля, мер виступає з короткою промовою, представляючи Принцесу Селестію публіці, що зібралася перед початком Святкування, але замість принцеси з'являється Місячна поні. Тільки наприкінці наступного епізоду, після поразки Луннной Поні з'являється Принцеса Селестія і піднімає сонце.

Святкування дня Сонця знову з'являється в спогадах Твайлайт в епізоді «Історії відзнак». Твайлайт описує його як «найбільш приголомшливе, найдивовижніше видовище», яке вона коли-небудь бачила. Це надихнуло її кинути всі свої сили на вивчення всього, що тільки можна було дізнатися про магію. Сам захід проходить у Кантерлоті, де вісім королівських стражників відіграють фанфари для Принцеси Селесії, яка виходить на сцену і злітає, піднімаючи сонце позаду себе.

Четвертий сезонРедагувати

У серії Принцеса Твайлайт Спаркл. Частина 2 показано, що відтепер святкування Дня Сонця відбувається не в честь перемоги над Місячною Поні, а в честь повернення Принцеси Луни як співправителя Еквестрії.

Випадкова вікі