FANDOM

Принцеса Ембер
Інші посилання
Детальніше

Принцеса Ембер (англ. Princess Ember) — дракон, що вперше з'являється в шостому сезоні в епізоді "Турнір Вогню". Вона стала повелителькою драконів, змінивши свого батька.  

Поява в серіалі Редагувати

Коли Лорд Торч, батько Ембер, збирає драконів Еквестрії разом, щоб вони поборолися за звання нового Повелителя дракона, Принцеса Ембер хоче прийняти участь у цій боротьбі, але її батько забороняє їй через її невеликий розмір.

Але Принцеса Ембер все одно приймає участь у боротьбі за звання нового Повелителя дракона, замаскувавши себе в броні. Вона ледве не втонула в морі на першому відрізку перегонів, але Спайк рятує її від загибелі. Принцеса Ембер гадає, що "дракони не заводять друзів", тому її погляди щодо дружби розходяться зі Спайком. Утім, вона погоджується на партнерство з ним для того, щоб подолати більш серйозні перешкоди.

Після того, як Принцеса Ембер і Спайк проходять декілька частин перегонів разом, їхні погляди щодо дружби розходяться ще раз, коли Спайк ризикує своїм життям, щоб урятувати Реріті. Таким чином, вона закінчує своє співробітництво зі Спайком і продовжує брати участь у перегонах сама. Ближче до кінця гонки вона рятує Спайка від Ґарбла й визнає його своїм другом. Спайк виграє змагання за звання нового Повелителя дракона, але швидко передає цей титул Принцесі Ембер.

У словесній суперечці з її батьком, Принцеса Ембер заявляє, що щоб бути лідером, потрібно щось більше, аніж розмір і сила. Лорд Торч погоджується зі своєю дочкою й вінчає її новим Повелителем драконів. У рамках своєї нової посади, Принцеса Ембер установлює дружні відносини між драконами й поні.