FANDOM

Розумні поні (англ. Ponies) - основна раса, що проживає у світі мультсеріалу My Little Pony: Дружба – це диво. Хоча вони і схожі за рівнем розселення і технологіями на людей середини ХХ ст., вони — далеко не єдиний вид розумніх істот. Вони ділять Еквестрію з драконами, коровами, ослами, бізонами та багатьма іншими розумними створіннями.

Поні, які проживають у Еквестрії, дуже незвичайні — вони відрізняються від справжніх:

  • Великими очима
  • Маленькою акуратною мордочкою
  • Доволі великими вухами
  • Довгими тонкими ногами
  • Короткими спинами

Також вони можуть похвалитися:

  • Кольоровою шерстю
  • Розкішною гривою
  • Прихованими копитцями
  • Високо посадженими хвостами, які дуже гарно спадають вниз
  • Наявністью унікальніх К'юті-Марок, на крупі поні з обох сторін
  • Вони здатні робити рухи, які нездатні робити поні з нашого реального світу, наприклад, ставати на задні ноги, діставати передніми ногами до мордочки, брати ними предемети і т.д.

Є три основні види поні:

  • Пегаси - поні, у яких є крила та можливість літати
  • Єдинороги - поні, у яких є на голові ріг, що збільшує їх можливості орудувати магією
  • Земні поні - більш витривалі поні, також мають особливий зв'язок із землею.

У давні часи ці види жили окремими племенами, але потім, під час визначених подій, було створено королівство Еквестрія, де и досі вони проживають разом. На данний момент перемішалися настільки, що, наприклад, у безкрилих батьків може народитися лоша — пегас чи лоша — єдиноріг. Окрім цих трьох видів, також існують алікорни. Звідки вони з'явилися та як стали такими — невідомо (усіх окрім Принцеса Каденс, Твайлайт Спаркл та Фларрі Харт).

Цікаво, що серед шести головних героїв, усі основні види були розподілені рівномірно, доки Твайлайт Спаркл не стала алікорном:

Випадкова вікі