FANDOM

Пегаси (англ. Pegasus) або поні-пегаси --- це поні, які мають крила, вміють літати та керувати погодою. Під час другого сезону ніхто з основних пегасів не мав відомих родичів.

Пегаси01

Виникнення пегасівРедагувати

У оригинальній серії іграшок " My Little Pony " пегаси з'явилися зразу після земних поні. Лорен Фауст підтвердила, що пегаси мають пасивний вид магії, котра дає їм можливість ходити по хмаркам та керувати погодою.

Можливості пегасівРедагувати

Пегаси здатні розвивати велику швидкість у повітрі, хоча і не завжди так само швидко, як земні поні на копитах, що можна побачити у епизоді "Осіннє змагання". Змагающаяся за звання залізноїї поні, Рейнбоу Деш в рівній мірі змагається з Епплджек, земнопоні.

Пегаси керують погодою в декількох епизодах: штовхають хмари, викликають шторм або чистять небо. У епизоді "Звукова Веселка" вони також створюють сніжинки та веселку на спеціальних заводах

У пегасів є унікальна здатність --- ходити по хмарам. Про неї згадує Рейнбоу Деш, коли її друзі бажають підтримати її у змаганні між кращими молодими літунами. Ця здатність не обмежується лише пегасами: грифон Гильда та інші істоти, що вміють літати, також можуть ходити по хмарам.

Роль пегаса у створенні Еквестрії була показана у епізоді "Свято Палающого Вогнища", у котрому є племя пегасів на чолі з командувачем Харікейном (його грає Рейнбоу Деш). Командувач Харікейн носить бойові обладунки як знак високого рангу.

У епизоді "Торнадо Флатершай" пегаси повинні доставити воду в Хмародейл, щоб зробити дощові хмари. Крила пегасів достатньо сильні, щоб підняти 1000 кілограмів,як показано в тому ж епізоді, а силу крил можна вимірювати в енергії крил. Разом пегаси можуть перетворювати повітря у віхор та швидко літати по кругу, набираючи 800 криловат, необхідних для підйому води.

БудинокРедагувати

Пегаси у основному показані у Понівілі, де проживають усі три типа поні, та Хмародейлі (місто лише для поні - пегасів через унікальну здатність ходити по хмарам). Філідельфія, як згадують у серії "Торнадо Флатершай", населена пегасами. Пегаси є і в Мейнхеттені. У Кантерлоті дуже мало пегасів, окрім королівської варти Селестії, котрих можна побачити у супроводі її літаючої колісниці. Ще одна пара королівськоїї гвардії пегасів відвозить Твайлайт Спаркл у аналогічній колісниці в першому епізоді.

Випадкова вікі