FANDOM

Параспрайти
Parasprite close-up S1E10.png

Параспрайти (англ. Parasprites) — невеликі круглі літаючі різнокольорові істоти з очима і крилами комах і короткими тонкими чорними ніжками (нагадують гібрид комахи і різнокольорових грудок шерсті). Дуже швидко і часто розмножуються, відригуючи грудочки, які стають новими параспрайтами. Дуже ненажерливі, дуже небезпечні, так як майже не контрольовані і дуже милі. Остання властивість і приваблює нічого не підозрюючих поні.

Забарвлення Редагувати

Параспрайти можуть бути шести кольорів: синій, жовтий, коричневий, рожевий, фіолетовий, блакитний. А очі у всіх параспритов одного і того ж кольору - бірюзового.

Спосіб перемогиРедагувати

Для того, щоб перемогти параспрайтів, потрібно зіграти на кількох музичних інструментах, як це зробила Пінкі Пай у серії "Нашестя". При цьому істоти не зникають (їм взагалі не наноситься шкоди), а починають сліпо слідувати за музикантом. Якщо відвести їх подалі, вони вже навряд чи повернуться додому і почнуть пустувати на новому місці.

Поява у серіаліРедагувати

Перший сезонРедагувати

Parasprite Zecora S1E10.png

Зекора та параспрайт.

Параспрайти вперше з'являються у Понівілі в епізоді "Нашестя". Флаттершай зустрічає одного параспрайта, коли вона збирає квіти для Принцеси Селестії. Коли вона намагається його погодувати, він з'їдає цілий кошик яблук в лічені секунди. Флаттершай приводить його в місто, щоб показати друзям, які незнайомі з істотою, окрім Пінкі Пай, яка йде геть у пошуках музичних інструментів. Параспрайти, яких взяли собі поні за ніч перетворилися на великі зграї, а також поні зрозуміли, що параспрайти швидко розмножуються викашлюючи ще параспрайтів. Шкідники безжально пожирають продукти харчування, але і здатні споживати дерева, тканини і неорганічні матеріали після заклинання Твайлайт Спаркл, щоб зупинити їх від вживання їжі. Поні роблять кілька спроб позбутися параспрайтів, але шкідники постійно з'являються знову. Твайлайт біжить до хатини Зекори, і радиться з нею, але Зекора не знає ніякого рішення.

Гарний і славний цей пояланець та, якщо в Понівіль прилетів він - вам кінець.

– Зекора.

Pinkie Pie leading parasprites out of Ponyville S1E10.png

Хоча її поведінка звичайно дивна, але її неправильно зрозуміли, і Пінкі в результаті рятує Понівіль.

Прямо перед приїздом принцеси Селестії в Понівіль, Пінкі Пай з'являється з музичними інструментами, які вона збирала протягом епізоду. Вона грає на інструментах, і так само, як Мишолов, вона веде повно параспрайтів у Темний ліс однією лінією, проходячи повз своїх друзів, і принцесу Селестію, яка вражена видовищем. Принцеса Селестія дякує Твайлайт за "парад" в честь її візиту, але вона каже, що повинна бути присутня в Понідельфії і скасувала її запланований візит в Понівіль, на полегшення Твайлайт.

Третій сезонРедагувати

В першому поєдинку між Твайлайт і Тріксі в епізоді "Магічна дуель", Твайлайт начаровує одного параспрайта, який з'їдає пироги і викашлює другого параспрайта. Твайлайт швидко знищує їх обох, перш ніж вони можуть викликати проблеми, як і раніше.

Четвертий сезонРедагувати

У епізодах "Стрибок надії" та "Королівство Твайлайт. Частина 1", одна і та сама поні носить велику перуку у вигляді параспрайтів.

П'ятий сезонРедагувати

Уві сні Епл Блум в епізоді "Цвітіння і падіння", параспрайти згадуються у розмові між Епл Блум та Очисником. Коли Еппл Блум згадує про них він відповідає, що "їх кожен може здихатись, аби тромбоном мати".

Rarity Screaming harder S01E10.png
Параспрайти: Галерея

ДовідкиРедагувати

Випадкова вікі