FANDOM

Містер і місіс Шай
Інші посилання
Детальніше
Містер і місіс Шай
Інші посилання
Детальніше

Містер і місіс Шай (англ. Mr. and Mrs. Shy) — батьки Флаттершай і Зефіра Бриза. Вони вперше з'являються в серії "Сестричка Флаттер". 

Поява в серіях

В епізоді "Сестричка Флаттер" містер і місіс Шай запрошують їхню дочку Флаттершай і Рейнбоу Деш на обід. Містер Шай працював на фабриці погоди, а місіс Шай займається садівництвом.

Містер і місіс Шай кажуть Флаттершай, що вони дозволили її братові Зефіру Бризові пожити з ними, поки він не знайде роботу, що вони робили в декількох попередніх випадках. Флаттершай виражає їм свою стурбованість щодо того, що її брат не працює й сидить у них на шиї. Містер і місіс Шай є скромними й сумирними за характером і терплять відразливу поведінку свого сина, котрий командує ними.

Коли Зефір Бриз переїздить до батьків, він викидає колекцію хмар свого батька й викорчовує сад своєї матері, щоб звільнити місце для своєї особистої арт-студії й дворика для медитації. Це спонукає втрутитися Флаттершай, і вона каже, що Зефірові Бризу треба з'їхати від батьків. Звичайно скромні містер і місіс Шай погоджуються з їхньою дочкою, незважаючи на те, що Зефір Бриз намагається відмовити їх від прийнятого ними рішення.

Ближче до кінця епізоду, містер і місіс Шай, сидячи за столом із Флаттершай і Рейнбоу Деш із задоволенням зауважують, що їхній син Зефір став самостійнішим, і радіють тому, що він закінчив школу гривотерапії.