FANDOM

Мантікора
Manny Roar ID S1E02.png
Місце проживання Темний ліс

Мантікора (англ. Manticore) — міфічна істота, що живе в глибинах Темного лісу. Є поміссю лева, скорпіона і летючої миші. Вперше цей звір з'явився у другій серії першого сезону. Звір був в люті, і тільки завдяки Флатершай обійшлося без жертв. Так Флатершай знайшла Елемент Доброти. Під впливом пегасочки звір став мирним і більше не перешкоджав подальшому просуванню героїнь.

Інші появи Редагувати

Мантікора присутня в наборі міні-іграшок "Elements of Harmony Friends character collection set", показаному на New York Toy Fair в 2013 році. Мантікора був присутній на рекламному плакаті Comic Con 2011 року.

У міні-коміксі "Луна отримує улюбленця" My Little Pony Micro-Series Issue #10 Принцеса Луна згадує бій з мантікорой. Спайк згадує мантікору на восьмій сторінці My Little Pony: Friends Forever Issue #3. Малюнок мантікора з'являється на обкладинці "Friends Forever" Issue #4.

В "Журналі Двох Сестер" молоді Селестія і Луна стикаються з мантікорой по імені Мелвін у Темному лісі. Луна розуміє Мелвіна, який говорить їй, що якісь поні зруйнували його будинок, тому він атакував їх. Луна і Селестія допомагають відновити будинок Мелвіна, а той, у свою чергу, пізніше допомагає їм побудувати Замок Двох Сестер.

Цікаві факти Редагувати

Мантікору, який напав на головних героїнь, звуть "'Manny Roar"'.

МіфологіяРедагувати

В персидській міфології мантікора - це істота з тілом лева, обличчям людини, рот з зубами акули і голосом, схожим на звук труби. В різних легендах можливо наявність хвоста скорпіона, крил кажана, уміння метати отруєні колючки. Часто вважається людоїдом, поїдають людину цілком.

Випадкова вікі