FANDOM

Crystal Prep Academy overhead exterior EG3

Кристальна школа

Кристальна школа (англ. Crystal Prep Academy) розташовується в альтернативному світі Еквестрії. Вона служить в якості налаштування для фільму Дівчата з Еквестрії — Ігри дружби. Суперником школи є середня школа «Кантерлот».

Дівчата з Еквестрії - Ігри Дружби Редагувати

Twilight Sparkle alone at Crystal Prep EG3

Коридор кристальної школи

Кристальна школа вперше зустрічається в My Little Pony: Дівчата з Еквестрії – Ігри дружби, де вона показана як суперник середньої школи «Кантерлот», яка програвала Кристальній школі щороку. Один з найбільш помітних учнів школи є Твайлайт Спаркл, яку вперше можна спостерігати в кінці фільму My Little Pony: Дівчата з Еквестрії: Райдужний рок під час субтитрів.

Кристальна школа показана у вигляді звичайної середньої школи. Естетично вона має деякі подібності з кристальною Імперією в Еквестрії. Школа має жорсткий дрес-код: усі учні надягають червоно-фіолетові піджаки або жилети, темно-сині краватки або краватки-метелики і чорні туфлі. Студенти чоловічої статі одягнені в темно-блакитні слакси, а студентки носять червонувато-фіолетові картаті спідниці. Студенти, які проявляють особливу гордість за свою школу, називають себе Шедовболти. Вперше їх можна побачити в коміксі My Little Pony Annual 2013.

У короткометражному мультфільмі Пінкі Спай (Pinkie Spy), Рейнбоу Деш і Пінкі Пай намагаються шпигувати за суперником, але методи Пінкі приводять до їх виявлення.

Галерея Редагувати

Crystal Prep Academy exterior EG3
Кристальна школа: Галерея

Випадкова вікі