FANDOM

Applejack and Rainbow Dash doing push ups S1E13.png

Еплджек та Рейнбоу Деш ідуть копито до копита в цьому змаганні.

Змагання "Залізна поні" - це серія з 20 спортивних змагань між Рейнбоу Деш і Еплджек, показані в епізоді Осіннє змагання. Назва відсилається до "Ironman Triathlon".

Конкурс є результатом виклику Деш до Еплджек, щоб раз і назавжди довести, хто кращий спортсмен у Понівілі. Твайлайт Спаркл виступає в якості судді, аСпайк коментатор, спочатку тільки Пінкі Пай, Реріті і Флаттершай прийшли, щоб поспостерігати, а з часом велика кількість поні приходять, щоб подивитися змагання.

Тільки 12 з 20 раундів, вісім в першій частині і чотири в другій, було показано.

Спортивні змаганняРедагувати

Біг навколо бочокРедагувати

Біг навколо бочок - це перше змагання конкурсу. Кожен учасник біжить зигзагоподібно через ряд бочок як можна швидше з п'яти-секундним штрафом за кожне доторкання до бочки. Еплджек пробігає швидше, пройшовши перешкоди за 17 секунд, але вона торкається до однієї бочки, на загальну суму 22 секунд. Рейнбоу проходить за 18 секунд без штрафних санкцій, даючи їй перемогу.

Змагання на силуРедагувати

Цьому конкурсу відповідає high striker Карнавальна гра. Замість удару важеля молотком, щоб відправити вагу, кожен поні б'є у ціль ногою. Хоча Деш досягає успіху в тому, щоб дзвонити в дзвін, але Еплджек б'є так у ціль, що збиває дзвінок, даючи їй зрівняти рахунок(1-1). "Років тренування на яблуках", - пояснює вона, і б'є дерево, під яким сидить Рейнбоу Деш, так що яблука падають на голову Деш під дудку Shave and a Haircut.

Змагання мустангаРедагувати

Далі кожна поні намагається якомога швидше кинути Спайка від себе. Стратегія Еплджек підіймати всю її задню частину в повітря, в той час як Рейнбоу швидко переміщує все її тіло вгору і вниз, як відбійний молоток. Вана швидше виконує це завдання, і рахунок стає 2-1 на її користь.

Змагання ЛасоРедагувати

Кожна поні тепер повинна заарканить Спайка, який носить рогатий шолом і стає схожим на бика. Еплджек вправно впоралася з ласо і виграє цей раунд; Рэйнбоу Деш заплутується в мотузці і в кінцевому підсумку висить вниз головою на дереві. Зараз рахунок вже 2-2.

ГалереяРедагувати

Tug of war S1E13.png
Змагання «Залізна поні»: Галерея

ПриміткиРедагувати

Випадкова вікі