FANDOM

Зекора
Zecora id.png
Female picto.png
Кобила
Заняття Збір трав,
виготовлення зілля та ліків
Місце проживання Хатина в Темному лісі
Озвучення

Українське озвучення

Валентина Сова (сезони 3-4)
Лідія Муращенко (сезон 5, серія 26)
Олена Узлюк (сезон 5)

Оригінальне озвучення

Бренда Крічлоу
Зовнішній вигляд
Забарвлення

Colour shape.png
Грива

Colour shape.png
Очі
 
Colour shape.png
К'юті-марка
Символ сонця, спіраль з променями
AiP CM Zecora.png

Зекора (англ. Zecora) — зебра, яка поселилась в Темному лісі недалеко від Понівіля. Живе в хатині зі стовбура дерева, де готує ліки і зілля з інгредієнтів, зібраних в околицях міста.

Розробка Редагувати

Shaman.jpg

Начерк Зекори зроблений Лорен Фауст

Зекора не мала прототипу і розроблялася для серіалу з нуля. Спочатку її хотіли назвати «Шаман», але юридичний відділ зажадав іншого імені. Вирішено було вибрати слово «Zecora», що на мові народу Оромо (Східна Африка) означає «зебра».

Зекора отримала більш чоловічий вид, вона крупніша, у неї немає вій, відрізняється форма морди. Образ Зекори є збірним з різних племен Африки. Кільця на шиї носили племена Південної Африки. Маски в її оселі більш схожі на атрибути шаманів Західної Африки. Її мову і співи стилізовані під суахілі, а це вже Східна Африка.

Поява у серіаліРедагувати

Перший сезонРедагувати

Parasprite Zecora S1E10.png

Зекора та параспрайт.

Перша поява Зекори було в серії "Зовнішність оманлива", коли жителі Понівіля ховалися, хто де міг від таємничої гості в накидці, вважаючи її злою чаклункою і взагалі дивною. Твайлайт припустила, що може все не так, і гостя просто хоче що-небудь придбати, але її намагалися перекона в протилежному. Вперше побачити Зекору без покриву вдається лише в кінці серії, коли 6 головних героїнь підібралися до її хатини

У серії "Нашестя" Твайлайт прибігає в будинок Зекори за порадою, що робити з милими шкідниками, які знищують місто. Зекора лише констатувала факт, що це параспрайти і справа погані. Це був єдиний раз, коли вона не змогла допомогти в цій ситуації, але, на щастя, рішення знайшла Пінкі Пай.

У серії "Майстер Погляду" Твайлайт лише згадує, що відправляється до Зекори випити її смачного чаю.

Другий сезонРедагувати

Zecora With Spiders In Her Hair S2E04.png

Зекора у своєму костюмі у епізоді "Затемнення Луни"

Вона з'являється намить в епізоді "Відновлення гармонії. Частина 2" в одному зі спогадів Твайлайт, який показує закінчення сцени "Зовнішність оманлива".

В "Затемнення Луни" Зекора активно бере участь в нічному святі, граючи роль відьми або чаклунки, на подобу тієї, за кого її прийняли на початку. На Зекорі накидка, в гриві сидят павуки. Вона веде лошат до пам'ятника Відьми з місяця і розповідає її історію, використовуючи якийсь порошок для створення туману і її образу.

Zecora Retrieving Heart's Desire S2E6.png

Зекора з квіткою, що виконує бажання.

У серії "Відзнакова чума" Епл Блум потрапляє в гості до Зекори і з'ясовує, що у неї є квітка виконуюча бажання, а через деякий час її вражає дивна хвороба: відзнаки з'являються на ній не перестаючи. Закінчується серія знову в присутності Зекори, заставшу в місті Еппл Блум в оточенні нерозуміючих поні. Радою, сказати правду про квітку, Зекора виліковує лоша від напасті.

Коли Спайк почав неконтрольовано зростати в серії "Секрет моєї жадібності", Твайлайт, не знайшовши відповіді, вирушила до Зекори, яка відразу визначила причину: дракони схильні до жадібності, і саме піддавшись цій спокусі дракон змінюється.

На початку серії "Друг пізнається у біді" Зекора з'являється на кілька секунд, коли Пінкі Пай вітає її з пройдешнім днем народження.

Третій сезонРедагувати

Zecora it's an abuse of power! S3E5.png

Зекора балакає з Твайлайт.

У серії "Магічна дуель" Тріксі виганяє Твайлайт з Понівіля, вона вирушає до Зекори за порадою і допомогою. Деякий час Зекора тренує Твайлайлайт, допомагаючи їй розвинути її магію і дух. Але вирішити проблему вдалося не силою, а за порадою Зекори з допомогою подруг і маленької хитрості.

В епізоді "Лише для друзів" Спайк виявився прив'язаним до дерева, Зекора сказала що допоможе йому з вихованцями якщо він дасть їй один з каменів, які у нього були. Спайк з небажанням дав їй камінь, але вона віддала його на пожертвування сказавши, що немає нічого гіршого для дракона, ніж жадібність.

Зекора пізніше згадується Спайком у епізоді "Магічне зцілення". Він пропонує використати зілля Зекори для того, щоб повернути к'юті-марки на свої місця та друзі Твайлайт повернулися до нормального життя. Твайлайт відкидає ідею, сказавши, що це не буде працювати. Підчас пісні Селестії, Зекора показана в спогадах.

Четвертий сезонРедагувати

Zecora suggesting more potion S4E02.png

У серіях "Принцеса Твайлайт Спаркл. Частина 1" та "Принцеса Твайлайт Спаркл. Частина 2" Зекора приходить в Понівіль, рятуючись від розбушувалих рослин. Вона не змогла пояснити, що відбувається. Однак, у неї знайшлося зілля, завершити яке може лише магія алікорнів. Твайлайт змогла його закінчити, використовуючи темну магію. Випивши зілля, вона змогла побачити минуле і зрозуміти, що Древо гармонії в небезпеці.

Зекора з'являється в Страх "Флатершай", допомагаючи Великому Макінтошу повернути собі голос. Вона також допомагає Флаттершай в її голосі, як це було у "Зовнішність оманлива" для того, щоб вона співала замість Макінтоа. Вона також з'являється в "Королівство Твайлайт. Частина 2 серед вражених побачивши новий замок Твайлайт.

П'ятий сезонРедагувати

Chrysalis It looks absolutely delicious! S5E26.png

Зекора в альтернативному часі.

Зекора з'являється в серії "Повсякденність" на балконі з Шукачами к'юті-марок та Великим Макінтошем під час весілля Матильди та Кренкі.

У "Що ж це з Діскордом?", Твайлайт просить зілля в Зекори в надії розірвати заклинання, яке, на її думку, Діскорд кинув на своїх друзів. У "К'юті-перемаркування. Частина 1", де Старлайт Ґліммер і Твайлайт змінювали хід історії, Зекора стає лідером банди диких поні. Вона розуміє, що час змінилося після зустрічі з Твайлайт і Спайком, і пізніше вона змагається з Королевою Крисаліс у бою, коли виявили її табір.

Місце проживанняРедагувати

Zecora Home S2E6.png

Хатина Зекори до оновлення

Zecora's house S6E4.png

Хатина Зекори після оновлення.

Зекора живе в хатині у Вічнозеленому лісі. З першого погляду вона здається сумною та моторошною. Хатина розташована в дереві, що містить велику круглу кімнату. Є також козирок, де знаходиться ліжко Зекори. Голі стіни без декору, ряди стелажів з банками і горщиками, пучки висушених трав висять на стінах і під стелею. Прості, грубі столи і стільці. Уздовж стін встановлені великі маски, які за словами Зекори, пам'ять про її батьківщину і Ловець снів на верхній частині дверей. Також є казан, наповнений зеленою рідиною, яка світиться, в середині кімнати, який стоїть для краси, як зясувалося в серії Що ж це з Діскордом?.

ОсобливостіРедагувати

ХарактерРедагувати

Спокійна, доброзичлива, гостинна, хоч і полюбляє усамітнення. Мудра, завжди готова допомогти і порадою, і ділом. Не позбавлена почуття гумору та іронії, на обличчі завжди усмішка.

ЗовнішністьРедагувати

Зовнішній вид Зекори, м'яко кажучи, незвичний жителям Еквестрії, аж до панічного страху. Будучи зеброю, вона має характерні смуги на тілі в непомітних сірих тонах. У вуха вставлені масивні сережки, на шиї кілька кілець, на одній з ніг - браслети. Вся біжутерія жовтого кольору, можливо, золота. Доповнювала її образ непоказна накидка, в якій вона вибиралася в Понівілль, в надії придбати деякі інгредієнти і продукти. Місто в ці моменти порожніло. Лише Твайлайт Спаркл і Еппл Блум ризикнули побачити за незвичною зовнішністю не злу чаклунку, а поні, хоч і незвичайну.

ГовірРедагувати

В оригінальній (англійській) озвучці Зекора говорила невеликими простенькими віршиками, іноді завуальовано, так що вони скидалися на загадки або приказки. Подібну особливість намагалися зберегти в перекладі.

Магічні здібностіРедагувати

Зекора тонко відчуває магію і розуміє її природу, хоча сама здатна лише на невеликі фокуси, начебто наповнення пролитої чашки в серії Магічна дуель. Однак тут варто помітити, що Зекора - "земна" поні, яка не має ні рогу, ні крил. Жоден єдиноріг або алікорн в кадрі не міг зробити такого фокуса без застосування рогу. У той же час, відвари і зілля, приготовані їй, безумовно володіють магічними ефектами, часом дуже сильними.

Роль в серіалі Редагувати

Спочатку Зекора замислювалася, як мудрий наставник Твайлайт та її подруг, проте творці серіалу не змогли органічно вписати її в сюжет. В результаті Зекора з'являлася в серіях набагато рідше, ніж дозволяв закладений у неї потенціал, ставши рядовим персонажем другого плану. Реабілітувати вихідну роль Зекори спробували в серії «Магічна дуель», але момент був упущений: Твайлайт сама ось-ось повинна була стати наставником.

Цікаві факти Редагувати

  • Невідомо, навіщо їй потрібно ходити в Понівіль - справжні шамани не мають потреби ні в грошах, ні купленої їжі, ні допомоги. Ймовірно, Зекора має свої плани на Твайлайт та поні в цілому.
  • Зекора хитра - замість того, щоб допомогти Твайлайт і її друзям з навалою параспрайтів (а вона напевно могла знати про них), вона дає їм можливість самостійно впоратися з проблемою і винести з неї урок. Втім, цілком можливо, що в силу свого незнання фауни Еквестрії вона просто не підозрювала про пристрасть параспрайтів до музики.
  • Тим не менш, вона допомагає Твайлайт знайти рішення проблеми з Тріксі у серії Магічна дуель. Що означає, що Зекора розуміла, що без своїх друзів Твайлайт залишається безпорадним єдинорогом, який не може використовувати багатосторонній підхід до вирішення проблем.
  • Цілком можливо, що вона може знати африкаанский або магрибський діалект арабської мови, просто нікому про це не розповідає, вважаючи за краще висловлюватися на непоганому эквестрійскому, нехай і з акцентом.

ГалереяРедагувати

Zecora 1 S2E6.png
Зекора: Галерея

Головні персонажі
Твайлайт СпарклСпайк Флатершай Реріті Пінкі Пай Рейнбоу Деш Еплджек
Твайлайт Спаркл/СпайкФлатершайРерітіПінкі ПайРейнбоу ДешЕплджек
Другорядні персонажі Karandash.gif
Шукачі к'юті-марок
Babs Seed as the newest addition to the CMC S3E4.png

Світі БельСкуталуЕппл БлумБебс СідҐаббі
Правляча династія Принцеса СелестіяПринцеса ЛунаПринцеса КейденсШайнінґ Армор
Принц БлубладПринц РезерфордФларрі ХартПринцеса Ембер
Родина Еппл Великий МакінтошБабуся СмітБрейбернДядько й тітка ОранджХейсід Терніп ТракЕпл СтрудельЕплсоусЕпл РоузҐолді Делішес
Родина Пай Марбл Пай і Лаймстоун ПайІґноус Рок Пай і Клауді КварцМод Пай
Родина Шай Зефір БризМістер і місіс Шай
Лошата Даймонд ТіараПаунд і ПампкінРамблСілвер Спун
ТвістСніпсСнейлзПіпсквікФезервейтТендер ТепсСанні Дейз та Пічі Пай
Славнозвісні поні Дейрінґ ДуПрім ХемлайнСапфір ШорсТрендерхуфФото ФінішФенсіпентс
Гойті-ТойтіКолоратураЗесті Ґурман
Антагоністи Алмазні псиАуїзотльҐарблЗабіяк襳льдаДоктор КабаллеронДіскордКоролева КризалісКороль СомбраВідьма з МісяцяМейн-якСансет ШиммерСурі ПоломейрТріксіФлім і ФлемЛорд ТірекСтарлайт ҐліммерВінд РайдерСпойлд РічСвенґалопДиректор СінчҐледмен
Вандерболти СоарінСпітфайрСюрпрайзФлітфут
Інші Балк БіцепсБлоссомфортҐізмоДжет Сет і Аппер КрастДжоКвіббл ПентсКлаудчейзерКоко ПоммелКоріандр Кумин і Шафрон МасалаКоролівські стражникиЛайтнінґ ДастМедсестра РедхартПанна ПічботтомПанна ХаршвінніМістер і місіс КейкМер ПонівіляСпа-поніСассі СедлзСільвер ШиллСтеллар ЕкліпсТандерлейнТвайлайт Велвет і Найт ЛайтТедді СафаріФілсі РічФлер Діс ЛіФліттерФлеш СентріЧеррі ДжубіліЧіз СендвічЧеріліТраблшуз КлайдСанбйорстСкай СтінґерВейпор Трейл
Не-поні Айрон ВіллВождь ГромокопитнийСильне СерцеКренкі ДудлМатильдаЗекораҐюстав ле ҐрандМ'юлія МайлдТоракс
Улюбленці ВайнонаҐамміОпалесенсСоваТенкФеломінаЕнджел
Фонові персонажі Karandash.gif
АураБеррішайнҐала Еппл᳥олденґрейпҐолден ДелішесҐолден Харвест
ДейзіДоктор ХувзКарамелькаКарамель ЕпплКоко КрузоКенді Мейн
Лакі КловерЛілі ВайліЛірика ЛілакМандоПоніМаскарадМідоу Сонґ
Містер ВодлМістер ГрінхувзМйольнаНойНоутворсіОктавія Мелоді
Перфект ПейсПіна КоладаЕппл ФріттерПічі СвітРоузлакРед ҐалаСвіті Дропс
Сіелд СкроллЦезарЧеррі БерріЧеррі ФіззіШутін СтарШушайн
Еклер КремЕппл БампкінЕппл КоблерЕппл ПайЕппл Гані
Вайлд ФайрДерпіКлауд КікерКоттон КлаудіКреснт МунЛайтнінґ Болт
Меррі МейОрендж СвірлПарасолПринцеса ЕрроріяРейнбоу Страйк
РейнбоушайнСаншауер РейндропсСассафлешСпрінкл Медлей
Стар ХантерТорнадо Болт
DJ Pon-3Аметист СтарБеррі ПінчДаймонд МінтДінкі ДуКоміт Тейл
Лемон ХартсЛемоні ҐемЛіза ДолотсЛіра ХартстринґсМінуеттПічі Пітт
Райзінґ СтарРоял РіббонРейвенРейр ФайндСі СвірлСілвер Спене
ТвінклшайнФайн ЛайнФор СтепХоллі ДешШарм

Випадкова вікі