FANDOM

Еплджек
Інші посилання
Детальніше

Е́плджек (англ. Applejack) — земна поні, , яка є однією з головних героїнь серіалу My Little Pony: Friendship is Magic. Вона живе і працює на фермі «Солодке Яблуко» (Sweet Apple Acres) разом зі своєю бабусею Сміт, старшим братом Великим Макінтошом і молодшою сестрою Епл Блум, де вирощує різні овочі і фрукти, здебільшого яблука. Крім того, у неї є домашня тварина — собака на прізвисько Вайнона. Еплджек являє собою елемент чесності. Вона – надійна і вірна поні, яка завжди готова допомогти всім, хто цього потребує.

Створення і розробка

Applejack in the Garden Sketch

Ескіз Еплджек на етапі розробки.

Еплджек — один з двох персонажів (другим є Спайк), які були частиною оригінального анімаційного серіалу «My Little Pony» 80-х років. Коли Лорен Фауст мала намір використовувати більше персонажів з самого першого серіалу, з'ясувалося, що Hasbro втратила торговельні марки на практично всіх оригінальних персонажів, і тому більшість імен довелося замінити. В якості колірної схеми "Еплджек", Фауст використовувала палітру персонажа з першого покоління (G1), замість темно-червоної колірної схеми іграшок третього покоління (G3). Під час зборів BroNYcon 2012, Ешлі Болл, актриса, яка озвучує "Еплджек", розповіла, що Майлі Сайрус і Доллі Партон, співачки, що виконували пісні в стилі кантрі, послужили натхненням для голосу і діалекту "Еплджек". Також Эпплджек є улюбленою поні Лорен Фауст.

Ім'я

Еплджек (en:Applejack)" — це також назва міцного алкогольного напою («яблучна горілка» або «ферментований сидр»), виготовленого з яблук і раніше колишнього популярним в колоніальний період Америки.

Також, варто відзначити, що у Доллі Партон, від якої у Еплджек стиль співу, є пісня «Applejack».

Уявлення в серіалі

Апетит

S3E8

Маленька Еплджек зі зїденими пончиками.

Еплджек володіє величезним апетитом, що показується в серіях "Історії відзнак", "Птаха-фенікс " та "День Подяки Родині ". Бабуля Сміт згадує, що під час минулого возз'єднання сім'ї Еплджек, будучи ще маленькою, відзначилася апетитом "запеклого жеребця", коли з'їла всі яблучні пампушки.

Гордість і впертість

Rainbow Dash vs Applejack S1E13

Еплджек і Рейнбоу Деш змагаються

В епізоді "Піжамна вечірка", Еплджек дозволяє собі сперечатися з Реріті, руйнуючи при цьому першу піжамну вечірку Твайлайт Спаркл, а в серії "Осіннє змагання" вона дозволяє собі, подібно Рейнбоу Деш, хитрувати і вивертатися. В обох цих ситуаціях вона, незважаючи на свою гордість, вибачається першою.

Еплджек швидко вирішує сперечатися з Рейнбоу в серії "Яблуні розбрату", що робить відношення між буйволами і жителями Епллузи більш напруженими.

У серії "Яблучний сезон", Еплджек показує велику впертість, відмовляючись від допомоги. При цьому вона виснажується від роботи, намагаючись зібрати весь урожай в саду без Великого Макінтоша. Зрештою, вона приймає допомогу, коли бачить, що крім того саду, на який вона витратила стільки сил, є ще яблуні.

Галерея

Applejack "the best rodeo clown I ever seen!" S5E6
Еплджек: Галерея