FANDOM

Епл Блум
Інші посилання
Детальніше

Епл Блум (англ. Apple Bloom) — земна поні шкільного віку світло-жовтого кольору з темно-малиновою гривою. Вона є молодшою сестрою Еплджек і Великого Макінтоша. Є онучкою бабусі Сміт та членом сім'ї Епл у Понівілі. Еппл Блум — єдина поні, що навчається в школі, ім'я якої стає відомим до епізоду Вихваляння. Разом з її подругами Світі Бель і Скуталу, вона створює обєднання "Шукачі відзнак". Вона володіє навичками до будівництва й ремонту, відновлюючи старий клубний будинок Еплджек, який стає штаб-квартирою Шукачів к'юті-марок в серії «Понівіль має талант». Епл Блум завжди носить на голові темно-рожевий бант. І коли їй стає сумно, він опускається і безформно висить.

Створення й розробка

7нр46

Перший начерк

Лорен Фауст придумала Епл Блум для її керівництва по серіалу в 2008 році. Спочатку, поні носила ім'я "Appleseed" (Яблучне насіння), однак, через проблеми з авторськими правами, його довелося змінити, і поні отримала ім'я "Епл Блум".

Кольорова схема Епл Блум схожа з кольоровими палітрами багатьох поні попередніх поколінь, таких як: земних поні покоління G3, Candy Apple и Sun Shimmer; Горної поні покоління G1 Sunburst; і — Fiesta Flair, поні з поколінь G3 і G3.5, котра була показана тільки в мультфільмах, випущених у вигляді direct-to-video. Забарвлення схоже із забарвленням гриви Еплджек, а забарвлення гриви схоже із забарвленням Великого Макі. Крім того, Епл Блум володіє здібностями до столярних робіт і мистецтва, як поні поколінь G3 и G3.5, Toola-Roola.