FANDOM

Eq map.jpg

Карта Еквестрії

Еквестрія (англ. Equestria) - країна, в якій відбуваються усі події мультсеріалу "Дружба - це диво". В Еквстрії живуть здебільшого поні, проте тут також можна зустріти грифонів, драконів та інших тварин та створінь. Країною правлять Принцеса Селестія та Принцеса Луна. Слова "Еквестрія" є транслітерацією з англійської (мова оригіналу) "Equestria", яке походить від поєднання Equestrian (Наїздник) та Equus (лат. Кінь)

Історія заснуванняРедагувати

Walking to the grand summit S2E11.png

Три племені поспішають на нараду.

У найдавніші часи, як про них розповідається у театральній постановці на Свято Палаючого Вогнища в однойменній серії, 3 племені: земні поні, поні-пегаси і поні-єдинороги — жили в розбраті, але були змушені співпрацювати. Тільки земні поні могли вирощувати їжу, тільки єдинороги змінювати день і ніч. З приходом духів холодів, наповнених ненавистю поні один до одного, племена були змушені шукати нові землі. Волею випадку вони прийшли в один край, теплий, родючий, красивий, але стара ворожнеча і духи ледь не погубили поні і ці нові землі.

Equestriaflag S2E11.png

Прапор Еквестрії.

Коли сумний підсумок, здавалося, був неминучий, деякі представники племен змогли подолати стару ворожнечу і завести дружбу між собою. Духи були змушені піти, поні і прекрасний край були врятовані. Племена забули старі образи, прийшло єднання, і земні поні, пегаси, єдинороги разом залишилися в цих краях, назвавши свій новий будинок Еквестрією.

Державний устрій і політикаРедагувати

Форма правлінняРедагувати

Princess Celestia and Luna.jpg

Принцеси Селестія та Луна

Найближче форма правління в Еквестрії до абсолютної монархії, але суттєвою відмінністю є одночасне перебування у владі двох правителів — сестер-алікорнів принцес Селестії і Луни. Можна також відзначити, що склалися в країні відносини ідеально вписуються в теорію освіченого абсолютизму.

У той же час, в кожному окремому місті чи регіоні поточні питання часто вирішуються на загальних зборах мешканців, висунення на ту чи іншу роль відбувається добровільно, часто за особистою ініціативою. Це свідчить про відсутність жорсткої влади. Тобто в більшості випадків окремі населені пункти можна розглядати як общини чи комуни.

Внутрішня політика і безпекаРедагувати

Wonderbolts.jpg

Дивоблискавки

Як вже було згадано, більшість питань міста намагаються вирішувати своїми силами (яскравий приклад був у серії «Яблуні розбрату»), центральна влада воліє втручатися лише у виняткових випадках. Так Принцеса Селестія прийняла рішення відкласти свій візит в Понівіль у серії «Нашестя» у зв'язку з проблемами в Понідельфії, або надіслані на допомогу Дивоблискавки у серії «Секрет моєї жадібності».

Canterlot's Guardian.jpg

Варта Кантерлота під керівництвом Шайнінг Армора

Дивоблискавки хоч і є показовою групою найкращих літунів Эквестрії, іноді виконують і реальні завдання, як було сказано вище, і є військовою освітою. Підтверджує це і факт відкриття під їх керівництвом Льотної академії з армійською дисципліною і систематичними тренуваннями («Академія Дивоблискавок»).

У принцес Селестії і Луни є особиста варта: невеликі елітні загони пегасів і єдинорогів, що забезпечують безпеку правителів і порядок на важливих заходах. Аж до кінця другого сезону керував вартою Кантерлота Шайнінґ Армор.

Зовнішня політикаРедагувати

Princess Cadence and Shining Armor.jpg

Принцеса Каденс та Шайнінґ Армор в Кантерлоті

На північ від Еквестрії розташовується Кристальна імперія. За словами Принцеси Селестії, стан імперії відбивається і на Еквестрію, тому важливо всіма силами допомагати і підтримувати її. Для цієї мети неодноразово протягом третього сезону сюди прямувала Твайлайт Спаркл з друзями, а правління Кришталевой Імперією взяли на себе Принцеса Каденс і Шайнінґ Армор.У третьому сезоні можна також бачити, що Принцеса Селестія налагоджувала відносини з якоюсь східною країною, запросивши двох поні, які її представляють, на свято в Понівіль.

У третьому сезоні можна також бачити, що Принцеса Селестія налагоджувала відносини з якоюсь східною країною, запросивши двох поні, які її представляють, на свято в Понівілі.

У серіях «-05-0043Весілля у Кантерлоті. Частина 1» та «-05-0044Весілля у Кантерлоті. Частина 2» з'являються перевертні, агресивно налаштовані істоти, що прагнуть захопити Еквестрію. Хоч їх напад виявився несподіваним, в результаті вони були переможені й вигнані з Еквестрії.

Державні святаРедагувати

Princess Celestia raises the sun S1E23.png

Принцеса Селестія, піднімає сонце в День Літнього Сонцестояння

Twilight and Applejack pointing S2E04.png

Принцеса Луна, Твайлайт та Еплджек на Ніч кошмарів

  • Ніч кошмарів — свято, що проводиться вночі («-05-0052Затемнення Луни»). Кожна поні майструє костюм і бере участь в ньому в гуляннях. Традицією цього свята є піднесення жеребятами цукерок до пам'ятника Місячної Поні у Темному лісі. Мотив свята дуже схожий на Хеллоуїн.
  • Свято палаючого вогнища — свято, що проводиться взимку (Свято Палаючого Вогнища). В цей день поні згадують, як утворилася Еквестрія, переймаються єднанням і дружбою. У Кантерлоті ставиться великий спектакль, що розповідає про найдавніші часи. За багатьма ознаками це свято схоже з Різдвом, хоча по суті в цей день згадується об'єднання племен і становлення країни. Так що скоріше це схоже на День Незалежності.
  • День сердець і копит - весняне свято, присвячене любові («-05-0058День сердець і копит»). В цей день поні роблять листівки, часто у формі сердечок, і дарують їх один одному, зізнаючись таким чином в любові. Романтика, яка літає у повітрі, а також традиції і символи цього дня натякають на День святого Валентина.

Фізико-географічна характеристикаРедагувати

Еквестрію, для простоти опису, можна розділити на три регіони: південний, центральний і північний. На півночі потрібно виділити Кришталеву імперію, мабуть, відрізняється від решти регіону завдяки магії міста.

Рельєф, ґрунти, водиРедагувати

Landscape of mountains and the castle.jpg

Рівнини та гори центру Еквестрії.

Desert and the railroad.jpg

Типовий пейзаж півдня.

The ponies enter the Crystal Empire S3E01.png

Околиці Кришталевої імперії.

Snow-covered plains and railroad.png

Сніжні гори півночі.

Еквестрія, судячи з усього, розташована на великому континенті, обрисами нагадує Північну Америку. На всій її площі великі рівнини, розділені гірськими хребтами і високими пагорбами. Ґрунти найбільш родючі в центральному районі, чому сприяє велика кількість річок і озер. На півночі переважають скелі та плато, круглий рік покриті снігом і льодом. Південні землі являють собою пустелю. Джерела води тут рідкісні.

Кришталева імперія розташовується на рівнині, оточена невисокими пагорбами, великі водойми тут відсутні, грунти, мабуть, родючі.

КліматРедагувати

У Еквестрії яскраво виражені кліматичні пояси: від арктичного на півночі до сухого тропічного на півдні. У горах спостерігається висотна поясність, на вершинах нерідкий цілорічний сніговий покрив.

У північному регіоні часто бувають сильні опади у вигляді снігу, цілий рік хмарно, з проясненнями, дуже низькі температури. У центрі рівень опадів хмарність регулюють пегаси, але, у цілому, клімат можна віднести до помірного. Південь відомий вкрай посушливою погодою і великою кількістю сонячного світла.

Кришталева імперія утворює область вічного літа, тут завжди тепло і сонячно, спостерігається різкий контраст зі снігами півночі.

Флора і фаунаРедагувати

Південь і північ країни не сприятливі для тварин і рослин, і, як наслідок, переважна більшість видів зустрічається в центральному регіоні. Єдине, варто згадати, що в південних землях ростуть кактуси і колючки - посухостійкі рослини, а також яблуні і вишні, правда, що вимагають великого догляду в даному кліматі.

Рослинний і тваринний світи центру Еквестрії дуже різноманітні. Тут мається щільний трав'яний покрив, велика кількість чагарників, дерев різних видів. Недалеко від Понівіля розкинувся великий Вічнозелений ліс. Подібне різноманіття спостерігається і серед тварин. У цьому регіоні проживає велика кількість видів, як звичних видів звірів (кролі, ведмеді, білки і так далі) і птахів (дрозди, голуби, дятли і так далі), так і вигаданих (мантікора, гідра, дракони та інші), в тому числі володіють магічними здібностями (деревні вовки, кокатрікс та інші).

Навколо Кришталевої імперії розкинулися луки і поля, чагарники і дерева зустрічаються рідко. Тварин у цій місцевості мало, достовірно відомі лише вівці, які пасуться в околицях міста.

Відомі місця Редагувати

Показані Редагувати

Кантерлот Редагувати

Canterlot S1E26.png

Кантерлот

Столиця Еквестрії і будинок для принцеси Селестии і принцеси Луни. Він так само був домом Твайлайт Спаркл і Спайка до переїзду в Понівіль. У Кантерлоті проходять великі заходи, такі як "Свято Гранд-Галоп". Назва "Canterlot" походить від злиття "'Canter"' "(легкий галоп)" і "'Camelot"' "(Віола)", британського королівства з легенд про короля Артура.

Випадкова вікі