FANDOM

Дейрінґ Ду
Інші посилання
Детальніше

Дейрінґ Ду (англ. Daring Do) — пегас, головний персонаж і автор серії книг «Дейрінґ Ду». Вона з'явилася у п'ятьох епізодах, граючи важливу роль в "Читай та плач", "Дейрінґ Ду", а також "Дивніше, ніж у книжці", також вона була згадана в "Друг пізнається у біді" і "Пінкі тут, Пінкі там".

В оригінальній версії її ім'я (Daring Do) — гра слів, пов'язана з іменником derring-do на позначення відчайдушної, нерозсудливої сміливості. Вона схожа характером на Рейнбоу Деш, відрізняючись лише кольором тіла, К'юті-маркою (роза вітрів), а також тим, що її «райдужні» грива й хвіст складаються з пасом у відтінках сірого кольору; коли вона вихапує Сапфірову Статуетку з лап Ауїзотля (можливо посилання на Кецалькоатля), вона залишає слід з веселки в різних відтінках сірого, так само як Рейнбоу Деш у деяких епізодах. У деяких товарах вона названа як Дейрінґ Ду Деззл.

В епізоді "Дейрінґ Ду" виявляється, що Дейрінґ — справжня поні, що пише під псевдонімом А. К. Їрлінґ книги на основі своїх пригод.

Поява в серіяхРедагувати

Другий сезонРедагувати

Rainbow Dash holding Daring Do book S2E16

Обкладинка «Дейрінґ Ду і пошуки Сапфірової статуетки».

Дейрінґ та її книги представляється в серії "Читай та плач", коли Твайлайт Спаркл приносить Рейнбоу Деш першу книгу серії, «Дейрінґ Ду і пошуки Сапфірової статуетки». Твайлайт каже, що має всі книжки серії, і каже, що Рейнбоу сподобається книга, так як Дейрінґ, як і Рейнбоу, «відважна, енергійна, і безумовно, беззаперечно, непереможна».

Пізніше в епізоді Твайлайт називає книгу «Обкладинка Дейрінґ Ду і пошуки Сапфірової статуетки» замість «Сапфірового каменя».[1]

Примітки Редагувати

  1. В англійській версії.