FANDOM

Book Princess Celestia and Luna S01E01.png

Зображення сестер з літописів Еквестрії

Алікорни (англ. Alicorns) — унікальний вид поні, який має і крила, як у пегасів, і ріг, як у єдинорогів. Усі відомі алікорни дуже сильні у магії, а також мають особливий містичний навик, завдяки чому вони займають високе положення у суспільстві. На даний момент відомо лише про п'ятьох алікорнів. Слово «алікорн» вперше використовується у серії «Магічна дуель».

Правлячі сестри Редагувати

Luna and Celestia with their cutie marks in the background S3E01.png

Принцеса Селестія та Принцеса Луна правлять Еквестрією

Принцеса Селестія та її сестра, Принцеса Луна, показуються у першій серії «Дружба - це диво. Частина 1». У оповіданні говориться:

«…давним-давно у чарівній країні Еквестрії жили дві сестри-принцеси, які разом правили і творили гармонію на всій землі.»

«…для цього старша, застосовуючи силу свого рога, піднімала Сонце на світанку. А менша викликала Місяць, щоб почалася ніч…»

Лорен Фауст зауважив, що принцеса Селестія спочатку повинна була бути Королевою Селестією, вищою владою, без батьків. Згодом її статус був змінений на "принцеса" на прохання Хасбро. Фауст заявив, що Селестія втілює в собі риси всіх трьох видів поні: земних, пегасів і єдинорогів.

Принцеса Кейденс Редагувати

«Її особливий дар - мирити і згуртовувати поні, пробуджувати в них любов.»

У серіалі не розкривається її становлення алікорном і поява мітки, відомо лише, що вона — племінниця Селестії. Кейденс вперше з'являється в якості няні Твайлайт. Після вона виходить заміж за її брата — Шайнінґ Армора. З моменту повернення Кристальної імперії і порятунку жителів від перевертнів Каденс зі своїм чоловіком є правителем імперії.

Книга Твайлайт Спаркл і заклинання Кришталеве серце говорить, що Кейденс народилася пегасом і стала пізніше алікорном.

Твайлайт СпарклРедагувати

З перших серій, Твайлайт показана єдинорогом. І хоча вона вважає себе «цілком звичайним єдинорогом», героїня не раз проявляла себе під час різних пригод і ситуацій:

«Відтоді, як ти з'явилася у Понівілі, ти проявила милосердя, співчуття, відданість, чесність, оптимізм, і, звісно ж, керівні якості справжньої Принцеси.»

Можливість стати алікорном вона отримала в епізоді «Магічне зцілення», закінчивши заклинання Стар Свірла Бороданя. В останніх двох серіях 4 сезону, вона отримує свій замок, а також титул «Принцеси Дружби».

Фларрі Харт Редагувати

Alicorn Baby Flurry Heart revealed - episode version S6E1.png

Принцеса Фларрі Харт — перший народжений алікорн в усій історії Еквестрії. Дочка Принцеси Кейденс та Шайнінґ Армора. З народження має великі розміри крил і рога, а також володіє більш могутньою силою магії, ніж у звичайного єдинорога. Уперше вона з'являється в першій серії шостого сезону, де її вперше побачила Твайлайт Спаркл і її друзі.

Інші Алікорни Редагувати

У серіалі можна побачити і інших алікорнів. Але в основному їх поява обумовлена помилками художників-аніматорів. Наприклад,

  • Принцеса Еррорія у спогадах Твайлайт, в серії «Важливий урок», або три кантерлотських стражника, також у спогадах Твайлайт, в серії «Весілля у Кантерлоті, частина 1».
  • У серії «День Сердець і Копит» Шукачі відзнак читають книгу, де зображені безіменна Принцеса-алікорн і Принц-земний поні.
  • В епізоді «Магічне зцілення», Пінкі Пай ненадовго наряджається алікорном.
  • У серії «Загадкова поні добра», містична поні в різних ситуаціях використовує ріг єдинорога і крила пегаса, як Алікорн.
  • В епізоді «Звукова веселка», Реріті тимчасово даються магічні крила, зроблені з павутинки і ранкової роси.
  • Алікорном називають Принцесу Скайлу, включену в So Soft Newborn toys.
  • У французькому журналі My Little Pony, у Селестії є двоюрідний брат на ім'я Леон, чотирирічний алікорн.
  • У IDW коміксі My Little Pony: FIENDship Is Magic: Sombra згадувалася принцеса Аморе.
  • У грі My Little Pony для мобільних пристроїв Флер Де Ліс помилково стала алікорном.

Амулет Алікорна Редагувати

Амулет величезної містичної сили із зображенням алікорна. Тріксі використовує його в епізоді «Магічна дуель», щоб стати «єдинорогом вищого рівня»: амулет дає величезну магічну силу, але при цьому отруює розум господаря. Головною проблемою є те, що «тільки Власник може зняти його». Втім, героям вдається провести Тріксі, хитрістю змусивши поміняти свій амулет на "більш могутній".

Цікаві факти Редагувати

  • Спочатку алікорном називали ріг єдинорога.
  • По-іншому алікорнів називають Пегарогами.
  • Перевертні, як і алікорни, мають і ріг, і крила, але не володіють магією (не рахуючи Королеви Кризаліс), хоча здатні перевтілитися в будь-яку поні.
  • Однією з іграшок, пропонованих Hasbro, є малятко-алікорн — Принцеса Скайла.

Випадкова вікі