FANDOM

Ігри на сайті Hasbro

По серіалу

Весільний торт Еплджек

Svadebniy tort

Гра-конструктор. Завдання гравця - допомогти Еплджек створити торт до весілля Принцеси Каденс та Шайнінг Армора. На панелі зліва обирається форма торта й різні прикраси: фрукти, кремові трояндочки, стрічки та інше. Кожен елемент можна масштабувати та переміщувати. Коли торт, на думку гравця, готовий, можна роздрукувати картинку церемонії зі зробленим тортом на столі.

Збери Кристали

Soberi Kristally

У лівій частині вікна є поле 7х7, заповнене кристалами різного кольору. Прокручуючи будь-який ряд або стовпчик потрібно скласти ряд мінімум з трьох каменів одного кольору. Спалюючи кристали, гравець отримує бали. У міру їх набору заповнюється випадковим кольором Кристальне Серце, що дозволяє видалити кристали цього кольору, і справа відкривається картинка, одна з п'яти: Принцеса Селестія, Пінкі та Флатершай, Твайлайт та Спайк, Рейнбоу та Еплджек, Реріті. Коли гравець збере усі п'ять, вони зберуть велику картину, де усі згадані персонажі стоять разом у Кришталевій імперії.

Знайди відмінності!

Naidi otlichiya

Завдання гри - знайти п'ять елементів на двух картинках, що відрізняються. У грі 20 рівнів за мотивами серій з першого сезону. За проходження рівнів даються значки.

Memory Match Game

Memorymatchgame screenshot

Перед гравцем лежать перевернуті картки із зображенням персонажів із мультсеріалу. Перевертаючи по дві, потрібно знайти однакові. У грі є три рівні важкості, що відрізняються кількістю карт та, звісно, персонажами, і два режими: на час або просто на бали. Знайшовши усі пари карток, гравець отримує зображення з коронації Твайлайт Спаркл.